Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 345 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Nopee ja .... Nopee ja ....
only in russia only in russia
pientä remonttia pientä remonttia
vanteet män vanteet män
Paskansi autoon Paskansi autoon
Navetta-Nissan Navetta-Nissan
mummolla kiire mummolla kiire
naiset näyttää naiset näyttää
Testicla. Testicla.
Kumpaa panisit? Ja minkä kyydissä? Kumpaa panisit? Ja minkä kyydissä?
intialainen avoauto intialainen avoauto
taivaallista rallia taivaallista rallia
Saabi Saabi
asennusta asennusta
honkkeli honkkeli
edullinen laajennus edullinen laajennus
S4 S4
volvon palvonta volvon palvonta
russian mobile russian mobile
nokivasara nokivasara
Kattoikkuna kestää Kattoikkuna kestää
Taidetuokio Taidetuokio
auto vilkuttaa auto vilkuttaa
Helvetin lutkat kokoajan parkissa Helvetin lutkat kokoajan parkissa
 936 näyttökertaa, 30 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto
07.06.2019 06:37:44
[ + 1 | ]

Puolicamomersu

[30453] [tiedosto.jpg] [0.06 MB] [740x555] [] []
tiedosto.jpg

auto

(729)  · 

bmw

(43)  · 

maalaus

(77)  · 

mersu

(27)  · 

ruma

(136)  · 

oksettava

(43)  · 

coupe

 · 

teippaus

07.06.2019 17:38:28
#211418 [+-] Piilota Suosittele

>>211395 Koska katsastuksessa ei katsota enää mitään läpi sormien. Jos sulla on 4 takarekisteriä valaisevaa lamppua, pitää niistä joka ikisen toimia, jos ei yhtään, noh, ei yhdenkään.

08.06.2019 15:43:23
#211863 [+-] Piilota Suosittele

>>211787
Epäturvallinen??? Aloit jo keksiä uusia sanoja, mutta kerro nyt miksi kuvan Mesellä ei saa Suomessa ajaa.
Suomessa saat autosi maalata aika vapaasti ja niin monella sävyllä kuin huvittaa.
Oikeastaan kaikki käy kunhan ei ole loukkaava, häiritsevä tai harhaanjohtava.

02.07.2019 16:54:16
#220984 [+-] Piilota Suosittele

>>220961
Tämä mitään vihamielisyyttä ole. Ihmettelin vain mitä sellaisen tyypin päässä liikkuu, joka olettaa, että maastokuvio autossa olisi jotenkin "epäturvallisena" Suomessa laiton.

03.07.2019 11:56:10
#221281 [+-] Piilota Suosittele

>>220984
Koska Trafi ja sääntö-Suomi.

Siinä mielessä toki, että jos jostain puskasta tollanen tunkee eteen, sitä ei näe. Kyllä mä tarkastajana silti päästäsin läpi. Kallis maalaus ja liikenteessä pitää varoa.

04.07.2019 14:54:22
#221784 [+-] Piilota Suosittele

>>221712
Spollit käyttää usein sellasta mattavihreää autoissansa, mutta kyllä ne näkee. Siinä mielessä olet oikeassa. Tarvitaan vihreä "asiantuntija" tähän.

[ 30 viestiä | ]