Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 345 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Miun eka auto :3 Miun eka auto :3
Osu Osu
autovirityksiä autovirityksiä
Väsyneitä rekkoja Väsyneitä rekkoja
Ei tätä ei Ei tätä ei
Puntti koira autoilee Puntti koira autoilee
Cat Camaro Cat Camaro
Viherahon juomakuljetus Viherahon juomakuljetus
ei vittu sieläkö se mun kymppimilline ei vittu sieläkö se mun kymppimilline
Rehellinen mainos Rehellinen mainos
nissan nissan
Tasainen kyyti Tasainen kyyti
mahtuu mahtuu mahtuu mahtuu
auton pesu auton pesu
onnettomuus onnettomuus
nigga-moment nigga-moment
initial D initial D
voitko käydä liian märkänä? voitko käydä liian märkänä?
Oisko kannattanu hankkia honda autoksi ? Oisko kannattanu hankkia honda autoksi ?
elän vaaraallisesti elän vaaraallisesti
neekerimekaanikko neekerimekaanikko
vanteet män vanteet män
Kärry Kärry
lepoajat paukkuu lepoajat paukkuu
 777 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto
22.07.2021 19:08:30
[ + 2 | ]

Fiat Multipla <3

[55360] [tiedosto.jpg] [0.1 MB] [1245x881] [] []
tiedosto.jpg

22.07.2021 22:14:01
#482889 [+-] Piilota Suosittele

Vuosien päästä joku tärähtänyt keräilijä voisi maksaa tuommoisestakin kohtuullisen hinnan, harmi vaan että harva fiat on toimintakuntoinen 20 vuoden jälkeen poislukien palttoonnappi / sittiäinen, eli fiat 600.
Reilu vuosi takaperin pistin fixatun & katsastetun -88 mazda 323 hb:n (autovarkaiden suosikki) myyntiin tarjouskaupalla.
Joku vääksystä ja somerolta tappeli siitä 2150€ asti.
Kyllä se someron tyyppi ihan täysipäiseltä vaikutti, mutta oli pakko kysyä onko tyytyväinen autoon kokonaisuutena, vai haluaako perua kaupat?
"Juu, täm mää otan." Oli herran vastaus, no olin minäkin kun aikanaan 500 markalla ostettu peltorassiksi meinattu romu nostaa arvonsa yli 20X reilussa 20 vuodessa.

22.07.2021 23:38:52
#482896 [+-] Piilota Suosittele

Näitähän ei suomessa kauheesti ole koska alkuun ei saannu rekisteriin koska valot on etuakselin takapuolella, mut sit ns valolakia muutettiin nii jotkuthan sit toi näitä maahan.

23.07.2021 12:05:03
#482969 [+-] Piilota Suosittele

Siinä on italialaista muotoilua kauneimmillaan. Jotenkin tuntuu että tuo kottero on vahingossa tuotantoon päätynyt sisäpiirin vitsi.

[ 10 viestiä | ]