>>307066 No tiiän yhen kaverin joka raappaa semmosen postimerkin kokosen alueen ja lähtee ajeleen. Ehkä oppi jotain ku Oulun poliisi otti siitä kuvan varoittavaksi esimerkiksi.
>>307066 Oisko valahtanu katolta lasille? Mutta silloin jääny katto putsamatta. Onhan se toki fiksua silti ajella, jos ei edes pyyhkijät jaksa siirtää...
[
6 viestiä
|
]
⭰
Kaarina
se on vartin homma
Puluparka autoaan etsimässä
tarttis osia
Haista sinä mursu paska!
autonkorjausta
Venäläinen kompressori
Tein itse ja säästin
Tämän takia pidän japskiautoista
öljyroppu hukku
nyt ei tarvi enää kännissä ettiä avaimia
mahtuu mahtuu
kesä auto
Hyvä auto toi tesla
Siinä sitä nähdään ettei raha tuo hyvää makua. Onhan tuo Lambo n