Driftingin SM-sarjan kovimmat äänet "korvamittarilla" mitattuna. Ajaisi Mikakin vain Nissanilla tai Toyotalla, niissä kun riittää pienempi ja kauniimpi ääni hyviin suorituksiin.
[
4 viestiä
|
]
⭰
Volvo 940
blyat t:ryssä
Nelostieltä bongattua
likainen auto
Fat chance >:3
duracel potkasee
Ladenz
auto tyttö
premum vag
Kuvaotokset #28
huumoria
ei olis kannattanu
@heviparta oli kylillä pyörähtämäsä
Redneck tesla
kesä auto
kissan skyline
Yllätysmunalada
Kikkelityttö
TOJOTA
Pääsetkö ulos ? Tarvitsetko tän hampparin et jaksat ?