>>609669 Puolikasta nyt on helpompi pakitella kuin henkilöautoa kärry perässä. Enemmän hirvittää se, että joku Tahvo kävelee airpudit korvilla kännykkää räpläten alle.
>>609782 Jaa. Oliha tuo iha hieno suoritus, mutta ei sitte kai. On se verra tiukka paikka että ei kyl välttis iteltä onnistus, tai ainaki tavarat ja kirosanat lentelis tunnin ennenku menis.
>>609883 Ei sitä omallakaan kohdalla enempää ollut, toki kaveri neuvoi ensin perusperiaatteet ja vahti vieressä ettei tule vahinkoa. Hyvin lavetti pyörähti hallin ovesta sisään eikä edes karmeihin kolissut
[
12 viestiä
|
]
⭰
Paskannan vain tähän
premum vag
"This guy is going places"
muovi audi
Hehe
Böö
Paskansi autoon
hehe xD
pakuni ilonen
tytöt näyttää esimerkkiä
Työ tekijäänsä kiittää
hehe hauskaa
Maxcedes
tuli paniikki
Lara ja matukat
Ei tätä ei
Siinä sitä nähdään ettei raha tuo hyvää makua. Onhan tuo Lambo n