Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 345 Medioita 387

Autoihin liittyvät

hehe xD hehe xD
Volvo BM Volvo BM
kätevä hihnankiristin kätevä hihnankiristin
nitisee oudosti nitisee oudosti
tytöt näyttää esimerkkiä tytöt näyttää esimerkkiä
Pallihiki Pallihiki
pappaa ei kiinnosta pappaa ei kiinnosta
Volvo Malmö edition Volvo Malmö edition
Puntti koira autoilee Puntti koira autoilee
ENEMY SPOTTED ENEMY SPOTTED
Tillitapaus! Tillitapaus!
Vuorenjuuren Alko aukeaa 10 min päästä Vuorenjuuren Alko aukeaa 10 min päästä
hyvän mielen video hyvän mielen video
mamma mia mamma mia
renkaan paikkaus renkaan paikkaus
asennusmusiikkia asennusmusiikkia
varovaisuutta liikenteessä varovaisuutta liikenteessä
alapallo jumissa alapallo jumissa
verrari verrari
auto vilkuttaa auto vilkuttaa
kova kilpailu kova kilpailu
Antaa lasten leikkiä Antaa lasten leikkiä
Nelostieltä bongattua Nelostieltä bongattua
rallia rallia
 628 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.84 MB, 1 tiedosto
18.08.2025 14:00:54
[ + 3 | ]

käsijarru

[82382] [143d046dfea863f7.mp4] [1.84 MB] [720x1238] [15.09s] [] []

nainen

(2357)  · 

auto

(729)  · 

käsijarru

18.08.2025 18:50:19
#712620 [+-] Piilota Suosittele

Toihan on kätevää jos puoliso meinaa tuhlata kaikki bensat ja naarmuttaa autoni parkkipaikalla ihan kun en huomaisi vaikka omakin auto oli.

18.08.2025 19:10:14
#712630 [+1] Piilota Suosittele

>>712590
Toistaalta en minäkään ihmettele ettei nainen saa käkkäriä pois päältä, mikäli hän ei ole autoa koskaan edes ajanut (istuu vänkärin puolella, tossa on joko ratti oikealla tai sitten peilikuva)

18.08.2025 19:34:22
#712640 [+2] Piilota Suosittele

>>712620 kuullu tapauksesta, missä jätkä teki tuon tempun jonkun riidan päätteeksi,
että veti käkkärin niin kireälle, kuin vain järkevästi sai.
Soitti kaverilleen, että tule hakemaan ja laitto puhelimen kiinni.
Oli kuulemma silloinen tyttöystävä väkisin ollu menossa jonnekkin keikalle
kaveriporukkansa kanssa, joilla oli paha tapa joutua huonoon seuraan, kun
tolkkua juomisessa ei ollut.

No eivät päässeet reissuun, kun kukaan ei ollut jaksanut vapauttaa käsijarrua.

18.08.2025 19:48:27
#712648 [+2] Piilota Suosittele

>>712640
kukaan ei ollut jaksanut vapauttaa käsijarrua.

No vittu mä olen ollut sitten ääliö. Käsijarrun tosiaan sai niin ylös kun jaksoi vetää, eikä kukaan "kaveri"piirissä tai edes kaveripiirissä ollut minua vahvempi ~10-20v sitten.

[ 6 viestiä | ]