Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 348 Medioita 387

Autoihin liittyvät

auto tyttö auto tyttö
lepoajat paukkuu lepoajat paukkuu
kyl sä osaat kyl sä osaat
hehe hehe
vihreät degrona vihreät degrona
Kusiainen? Kusiainen?
Öljyn lisääminen Öljyn lisääminen
Navetta-Nissan Navetta-Nissan
pimp my ride on nöyryytetty pimp my ride on nöyryytetty
ei olis kannattanu ei olis kannattanu
LISÄÄ KOSKETUSNÄYTTÖJÄ LISÄÄ KOSKETUSNÄYTTÖJÄ
Tuomiopäivä Tuomiopäivä
Autovisa monivalinta Autovisa monivalinta
auton pesu auton pesu
voitko käydä liian märkänä? voitko käydä liian märkänä?
ussr classic ussr classic
edullinen laajennus edullinen laajennus
Logicar 1985 Jacob Jensen Logicar 1985 Jacob Jensen
Böö Böö
Vuorenjuuren Alko aukeaa 10 min päästä Vuorenjuuren Alko aukeaa 10 min päästä
Pallihiki Pallihiki
Seitkytluvun mossemainos Seitkytluvun mossemainos
Höhö Höhö
Pojat hommissa Pojat hommissa
 386 näyttökertaa, 2 viestiä, 1.68 MB, 1 tiedosto
25.02.2026 20:37:02
[ + 0 | ]

papppa ajaa rallia

[86273] [c4f13ff50e49e35e-h264-hd.mp4] [1.68 MB] [720x1280] [5.27s] [] []

pappa

(53)  · 

ei osaa

(21)  · 

auto

(729)
25.02.2026 21:48:07
#739202 [+2] Piilota Suosittele

Mummokin ottaa senverran lunkisti, että ei tainnu olla eka kerta.
Kokkolassa kauppaan fillaroidessa alko yhtäkkiä haisemaan todella paha ns. rälläkän käry.

Siitä pätkän matkaa, niin tuli vastaava valkonen käry autonalta ja vanhempi herrasmies
ratissa koitti mäkilähtöä suurinpiirtein korotetun suojatien korkuiseen rinteeseen
parkkipaikan pihalta kadulle.

Sen verran joutui viisomaan isännälle, että antaa olla, ettei hajota autoa enempää.
Oletettavasti ukon naapuri tuli siihen kanssa toppuuttelemaan, että eiköhän anneta
tojotan kytkimen vähän jäähtyä ennenkuin yritetään uudestaan.

25.02.2026 22:59:39 | 23:02:09
#739208 [+1] Piilota Suosittele

"Minä oon ajanu +50-vuotta autoa, eikä se että olen nykyään 1/2-sokea ole haitannut ajoa.
Nykyään kaikki muut on vastuuttomia kun jättävät polkupyöriä, lastenvaunuja ja veriroiskeita minun auton keulaan, eilenkin kauppareissun aikana joku oli työntänyt auton alle lasten kolmipyörän ja rikkonut samalla puskurin, meni hetki kun rälläköin & polttoleikkasin sen pohjasta irti.
T:𝓔𝓲𝓷𝓪𝓻-𝓡𝓾𝓷𝓪𝓻 𝓞𝓱𝓲𝓪𝓶𝓶𝓾𝓽𝓽𝓾"

Toisaalta...

"Mulla o ollu toi ajokortti niiku 3 päivää ja toi +20-vuotta vanha bemarii jotai puolvuotta.
Oon 💯varmasti ainakin kylän, tai läänin, ellen koko suomen nopein ja paras kuski, oikea rattimestari!
Se että toi bemmu lähti luisuun 60km/h nopeudessa, tuhoten kolmen vastaantulijan autot, kieppuen siitä metikköön 6 X katonkautta ympäri, aiheuttaen 9 bemmin (2 takakontissa) matkustajan loukkaantumisen, tai kuoleman, ei johtunu että kuvasin tik-tokkiin videoo ku bemmin mittari näyttää jotai 143km/h, 60km/h alueella.
T: 🅥🅘🅛🅙🅞 ​ 🅙🅞🅞🅝🅐🅢🅣🅘🅘🅝🅐 ​ 🅚🅤🅟🅛🅐🅜🅤🅞🅥🅘 17V"

[ 2 viestiä | ]