Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 346 Medioita 387

Autoihin liittyvät

säikytteli spandexia säikytteli spandexia
Böö Böö
hermot men hermot men
kylän kuumin bussi kylän kuumin bussi
hienosti tunkattu hienosti tunkattu
Ou jea! Ou jea!
Sadekeli Sadekeli
Ei tätä ei Ei tätä ei
UJOO KULMAA UJOO KULMAA
Venäläinen kompressori Venäläinen kompressori
Redneck tesla Redneck tesla
Instant Karma for Obnoxious Douche Instant Karma for Obnoxious Douche
tytöt näyttää esimerkkiä tytöt näyttää esimerkkiä
tein itse ja säästin tein itse ja säästin
kova kilpailu kova kilpailu
ENEMY SPOTTED ENEMY SPOTTED
Pääsetkö ulos ? Tarvitsetko tän hampparin et jaksat ? Pääsetkö ulos ? Tarvitsetko tän hampparin et jaksat ?
tunnit täynnä tunnit täynnä
tärkeä apuri tärkeä apuri
worth it worth it
what the fuuuuck what the fuuuuck
Tillitapaus! Tillitapaus!
Auto ei starttaa Auto ei starttaa
Muna tonne Muna tonne
 386 näyttökertaa, 2 viestiä, 1.68 MB, 1 tiedosto
25.02.2026 20:37:02
[ + 0 | ]

papppa ajaa rallia

[86273] [c4f13ff50e49e35e-h264-hd.mp4] [1.68 MB] [720x1280] [5.27s] [] []

pappa

(53)  · 

ei osaa

(21)  · 

auto

(729)
25.02.2026 21:48:07
#739202 [+2] Piilota Suosittele

Mummokin ottaa senverran lunkisti, että ei tainnu olla eka kerta.
Kokkolassa kauppaan fillaroidessa alko yhtäkkiä haisemaan todella paha ns. rälläkän käry.

Siitä pätkän matkaa, niin tuli vastaava valkonen käry autonalta ja vanhempi herrasmies
ratissa koitti mäkilähtöä suurinpiirtein korotetun suojatien korkuiseen rinteeseen
parkkipaikan pihalta kadulle.

Sen verran joutui viisomaan isännälle, että antaa olla, ettei hajota autoa enempää.
Oletettavasti ukon naapuri tuli siihen kanssa toppuuttelemaan, että eiköhän anneta
tojotan kytkimen vähän jäähtyä ennenkuin yritetään uudestaan.

25.02.2026 22:59:39 | 23:02:09
#739208 [+1] Piilota Suosittele

"Minä oon ajanu +50-vuotta autoa, eikä se että olen nykyään 1/2-sokea ole haitannut ajoa.
Nykyään kaikki muut on vastuuttomia kun jättävät polkupyöriä, lastenvaunuja ja veriroiskeita minun auton keulaan, eilenkin kauppareissun aikana joku oli työntänyt auton alle lasten kolmipyörän ja rikkonut samalla puskurin, meni hetki kun rälläköin & polttoleikkasin sen pohjasta irti.
T:𝓔𝓲𝓷𝓪𝓻-𝓡𝓾𝓷𝓪𝓻 𝓞𝓱𝓲𝓪𝓶𝓶𝓾𝓽𝓽𝓾"

Toisaalta...

"Mulla o ollu toi ajokortti niiku 3 päivää ja toi +20-vuotta vanha bemarii jotai puolvuotta.
Oon 💯varmasti ainakin kylän, tai läänin, ellen koko suomen nopein ja paras kuski, oikea rattimestari!
Se että toi bemmu lähti luisuun 60km/h nopeudessa, tuhoten kolmen vastaantulijan autot, kieppuen siitä metikköön 6 X katonkautta ympäri, aiheuttaen 9 bemmin (2 takakontissa) matkustajan loukkaantumisen, tai kuoleman, ei johtunu että kuvasin tik-tokkiin videoo ku bemmin mittari näyttää jotai 143km/h, 60km/h alueella.
T: 🅥🅘🅛🅙🅞 ​ 🅙🅞🅞🅝🅐🅢🅣🅘🅘🅝🅐 ​ 🅚🅤🅟🅛🅐🅜🅤🅞🅥🅘 17V"

[ 2 viestiä | ]