Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 345 Medioita 387

Autoihin liittyvät

TWINGO ASMR TWINGO ASMR
Nelostieltä bongattua Nelostieltä bongattua
Menee lintassa Menee lintassa
Muna tonne Muna tonne
Myyntikuva romusta Myyntikuva romusta
blyat t:ryssä blyat t:ryssä
Kuvaotokset #28 Kuvaotokset #28
hermot men hermot men
Volvo Malmö edition Volvo Malmö edition
Löysin kuplan Löysin kuplan
Työ tekijäänsä kiittää Työ tekijäänsä kiittää
premium renkaat premium renkaat
Juri Gagarin tankilla Juri Gagarin tankilla
Car go Vrooom! Car go Vrooom!
ennen autot oli rautaa ennen autot oli rautaa
sutii sutii
poliisi kuplassa poliisi kuplassa
tuuria matkassa tuuria matkassa
ajelua ajelua
Seitkytluvun mossemainos Seitkytluvun mossemainos
drift kingz drift kingz
lepoajat paukkuu lepoajat paukkuu
Tuolla kelpaa päristellä Tuolla kelpaa päristellä
nigga-moment nigga-moment
 395 näyttökertaa, 4 viestiä, 3.24 MB, 1 tiedosto, 10.03.2026 17:14:29
[ + 1 | ]

viritettiin vähän

[86619] [2285e365222cc9e4.mp4] [3.24 MB] [576x1024] [15.87s] [] []

auto

(729)  · 

kaasu

(43)  · 

nitrot

 · 

tuning

(7)
11.03.2026 02:24:56
#741878 [+3] Piilota Suosittele

>>741697 Amiksessa autopuolella oli joku sankari ottanu niiden porukoiden kakkosautona
olleen seitennelikantin ilman lupaa, että tallilla virittelivät siihen
jonkun vanhasta purkukatepillarista nussitun turbon.

Vaati vähän työtä saada ahto toiminaan ja konettakin sai huudattaa urakalla, että turboa
sai heräämään, vaikka hukkaportti oli tukittuna.
Mutta kun turbo heräsi, niin johan tuli mustaa viivaa parkkipaikalle.

Päättivät pässit käydä heittämässä kaupungilla lenkkiä.
Parit liikennevalot lähti ihan kivasti eteenpäin, kunnes viimenen risteys ennen
amista, niin nousi nokkapelti tuulilasia vasten, kun kansi irtisanoi sopimuksensa.

Tarina ei kerro, että miten tämä volvon paskana oleva tuulilasi ja pikku konevika
seliteltiin tämän jätkän porukoille, että sillä ei varmaan ajeta ihan hetkeen...

11.03.2026 20:39:38
#742058 [+2] Piilota Suosittele

>>741969 No eiköhän tunnusteta molemmat, että tuon ikäne jätkä/t ei kysy sellasta
kysymystä, että kannattaako jonkin asian tekeminen, vaan onko se mahdollista :D

[ 4 viestiä | ]