Perustaja 0ZM0

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 22:04:52 Jäseniä 7 Vierailuja 1 201 Medioita 130

Retrowave/synthwave/future funk/darksynth yms.

𝖇𝖊𝖍𝖊𝖒𝖔𝖙𝖍 𝖇𝖊𝖍𝖊𝖒𝖔𝖙𝖍
ZAYAZ - Saudade ZAYAZ - Saudade
Katto Korealaiset Katto Korealaiset
Scandroid - Neo Tokyo (Dance With The Dead Remix) Scandroid - Neo Tokyo (Dance With The Dead Remix)
Night Runner - Starfighter (FA) Night Runner - Starfighter (FA)
DOOMROAR - Horizon DOOMROAR - Horizon
The Daring Ones - The Freedom of the Breathtaking Void The Daring Ones - The Freedom of the Breathtaking Void
The Hero In Us All ? ⚡| NewRetroWave Mixtape | 1 Hour | The Hero In Us All ? ⚡| NewRetroWave Mixtape | 1 Hour |
JOURNEY - A Chillwave Synthwave Mix JOURNEY - A Chillwave Synthwave Mix
DEADLIFE - City of Eternal Rain (Full Album, 2020) DEADLIFE - City of Eternal Rain (Full Album, 2020)
DANCE WITH THE DEAD - Her Ghost DANCE WITH THE DEAD - Her Ghost
Timecop1983 - Tonight Timecop1983 - Tonight
NIGGHTSHIFTER - Urban Heatwave NIGGHTSHIFTER - Urban Heatwave
The Upside to Dystopia - Cyberpunk/Outrun & Synthwave Mix The Upside to Dystopia - Cyberpunk/Outrun & Synthwave Mix
Snakez - Augment Snakez - Augment
Perturbator - Tactical Precision Disarray (unofficial video) Perturbator - Tactical Precision Disarray (unofficial video)
Wyndsrfr . PCH 9.84 Wyndsrfr . PCH 9.84
Carpenter Brut - Leather Teeth (FA) Carpenter Brut - Leather Teeth (FA)
My Neon Lover - A Synthwave Mix My Neon Lover - A Synthwave Mix
Cyberpunk Cyberpunk
RthR - In the Dark RthR - In the Dark
Vogel - Night City Vogel - Night City
DISTORTION || An Aggressive Dark Synth Mix || Dark Synthwave DISTORTION || An Aggressive Dark Synth Mix || Dark Synthwave
The Villain - A Synthwave Mix The Villain - A Synthwave Mix
 808 näyttökertaa, 1 viesti, 3.1 MB, 1 tiedosto
31.05.2020 12:49:45
[ + 3 - | ]

Timecop1983 - Tonight


retrowave

(68)  · 

synthwave

(48)  · 

80s

(19)
31.05.2020 13:08:48
#349063 [+-] Piilota Suosittele

Sinänsä synthwave ja siitä synkempi darkwave kyllä nappaavat, mutta jostain syystä instrumentaalit eivät iske, vaan aina pitää olla laulu mukana.

Laitetaas kostoksi muutamat...

Venäjän synthwave-ihme, nimeä myöden ovat asian ääressä. On vähän rokimpaa, mutta omaan korvaan iskee ja laulajana on kunnon namikissa.


Ruotsin synkistelijät (synkemmät kappaleet tuubissa olivat huonolla äänenlaadulla/livejä)



Ruotsin brittiläisintä syntikkaa

[ 1 viestiä | ]