Perustaja 0ZM0

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 22:04:52 Jäseniä 7 Vierailuja 1 201 Medioita 130

Retrowave/synthwave/future funk/darksynth yms.

NINA - Sleepwalking NINA - Sleepwalking
FAVORIT89 - Life FAVORIT89 - Life
The Waiting State - A Synthwave Mix The Waiting State - A Synthwave Mix
Kohti Auringonlaskua Kohti Auringonlaskua
Scandroid - Neo Tokyo (Dance With The Dead Remix) Scandroid - Neo Tokyo (Dance With The Dead Remix)
LORN - KARMA (Love, Death & Robots) LORN - KARMA  (Love, Death & Robots)
DANCE WITH THE DEAD - Her Ghost DANCE WITH THE DEAD - Her Ghost
† Carpenter Brut † TURBO KILLER † Of † Carpenter Brut † TURBO KILLER † Of
DJ Ten - Viral Lust (feat. Trevor Something) DJ Ten - Viral Lust (feat. Trevor Something)
MASTER BOOT RECORD - HARDWAREZ MASTER BOOT RECORD - HARDWAREZ
Night Runner - Magnum Bullets (feat. Dan Avidan) [Official video Night Runner - Magnum Bullets (feat. Dan Avidan) [Official video
HOME - Twisted Light HOME - Twisted Light
Mystery Skulls - "Hellbent" [OV] Mystery Skulls - "Hellbent" [OV]
Dystopia - A Synthwave Mix Dystopia - A Synthwave Mix
Dance With The Dead - Loved to death (full album) Dance With The Dead - Loved to death (full album)
Pepe Pepe
My Neon Lover - A Synthwave Mix My Neon Lover - A Synthwave Mix
Lazerhawk ~ Redline Full Album Lazerhawk ~ Redline Full Album
Dance With The Dead - The Shape [FA] Dance With The Dead - The Shape [FA]
Stranger Synths - Retro Synthwave Mixtape Stranger Synths - Retro Synthwave Mixtape
Mega Drive - I Am The Program Mega Drive - I Am The Program
The Hero In Us All ? ⚡| NewRetroWave Mixtape | 1 Hour | The Hero In Us All ? ⚡| NewRetroWave Mixtape | 1 Hour |
Kalax - Dream Kalax - Dream
'BLADE RUNNER 2049' | 'BLADE RUNNER 2049' |
 809 näyttökertaa, 1 viesti, 3.1 MB, 1 tiedosto
31.05.2020 12:49:45
[ + 3 - | ]

Timecop1983 - Tonight


retrowave

(68)  · 

synthwave

(48)  · 

80s

(19)
31.05.2020 13:08:48
#349063 [+-] Piilota Suosittele

Sinänsä synthwave ja siitä synkempi darkwave kyllä nappaavat, mutta jostain syystä instrumentaalit eivät iske, vaan aina pitää olla laulu mukana.

Laitetaas kostoksi muutamat...

Venäjän synthwave-ihme, nimeä myöden ovat asian ääressä. On vähän rokimpaa, mutta omaan korvaan iskee ja laulajana on kunnon namikissa.


Ruotsin synkistelijät (synkemmät kappaleet tuubissa olivat huonolla äänenlaadulla/livejä)



Ruotsin brittiläisintä syntikkaa

[ 1 viestiä | ]