Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:15:16 Jäseniä 44 Vierailuja 5 705 Medioita 371

Kaikki loukkaava jne. huumori tänne

Vanukasta Vanukasta
Tauski Tauski
tuli palo tuli palo
Nigga Stephen Nigga Stephen
hehe hehe
Muistihedelmä Muistihedelmä
Voittajana Esperistä! Voittajana Esperistä!
My first gangbang My first gangbang
Tymä apina Tymä apina
Hehe Hehe
Iloisesti eteenpäin Iloisesti eteenpäin
Huutista Huutista
Diary of a Tard Wrangler 1 Diary of a Tard Wrangler 1
Ansa Ansa
Kivulias kysymys Kivulias kysymys
Vuoristorata Vuoristorata
honk honk honk honk
En viitsi En viitsi
Neekeri Neekeri
Opetusvideo siitä miksi idiootille ei saa antaa asetta Opetusvideo siitä miksi idiootille ei saa antaa asetta
Korona-Puh Korona-Puh
historia toistaa hyvin tutusti historia toistaa hyvin tutusti
Leirillä... Leirillä...
jenkki jenkki
 1 099 näyttökertaa, 1 viesti, 0.02 MB, 1 tiedosto
02.05.2022 18:40:27
[ + 8 - | ]

Yön Timo

[64112] [tiedosto.gif] [0.02 MB] [600x186] [] []
tiedosto.gif

fingerpori

(174)  · 

(29)  · 

neekeri

(1397)
02.05.2022 21:13:09
#567962 [+2] Piilota Suosittele

Fathi Ahmed kun kertoo stand-upissa yön Timo ja Soinin Timo -jutun, niin kaikki nauravat. Oli sitten yön Timo tai Soinin Timon kannattaja.

Likka Kives kun kertoo stand-upissa jotain, niin vain pahimmat pössypäät ja äärivasemmistolaiset anarkistit & kommunistit nauravat.

Siinä on suuri ero, solvaako vain ihmisiä, vai heittäytyykö itse juttuihinsa mukaan ja nauraa itselleenkin.

[ 1 viestiä | ]