Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:15:16 Jäseniä 44 Vierailuja 5 705 Medioita 371

Kaikki loukkaava jne. huumori tänne

Happy day! Happy day!
anders theme anders theme
Järkeenkäypä laskutoimitus Järkeenkäypä laskutoimitus
Tuli vapaa Tuli vapaa
jenkki jenkki
maaginen tuoksu maaginen tuoksu
im not gay.webm im not gay.webm
asia kunnossa asia kunnossa
vitut vitut
Tymä apina Tymä apina
mä jokapäivä töitä teen mä jokapäivä töitä teen
Tuliset esileikit Tuliset esileikit
jäätelö jäätelö
Iskurepliikki Iskurepliikki
Lasta takapuoleen Lasta takapuoleen
Vauhtiliiga Vauhtiliiga
Kolmas päivä karanteenissa. Kolmas päivä karanteenissa.
kaasulämmitys kaasulämmitys
koulujäätelönsyöjä koulujäätelönsyöjä
Joku laku hukannut henkkarit Joku laku hukannut henkkarit
I'm with stupid -> I'm with stupid ->
puhuva poni puhuva poni
Magic Eyes Magic Eyes
Neekeri Neekeri
 995 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.02 MB, 1 tiedosto
24.04.2019 17:09:27
[ + 1 | ]

Haluais olla jotain ihan muuta

[28527] [i48haymv.jpg] [0.02 MB] [314x314] [] []
i48haymv.jpg

09.07.2019 21:41:09
#224174 [+-] Piilota Suosittele

223848

Ai niin, unohtu laittaa oikea seltys tälle kuvalle.

A twelve year old violinist plays at the funeral of Evandro João da Silva, coordinator of Afroreggae, one of Rio de Janeiro’s largest non-profit organizations. Afroreggae invited youths from the Vigário Geral favela to get involved in activities such as music to prevent them from falling into the world of drug trafficking.
Photo: Marcos Tristao

27.01.2020 12:32:45 | 12:35:13
#299567 [+-] Piilota Suosittele

>>224174
Ois muuten aika kiva jos kuvassa lukis

"A twelve year old violinist plays at the funeral of Evandro João da Silva, coordinator of Afroreggae, one of Rio de Janeiro’s largest non-profit organizations. Afroreggae invited youths from the Vigário Geral favela to get involved in activities such as music to prevent them from falling into the world of drug trafficking.
Photo: Marcos Tristao"

Haluisin myös tatskan ja t-paidan jossa lukis sama isolla fontilla.

Tunnen yhen hyväntekeväisyystyypin joka on myös mun pelikaveri Brasiliasta. Kyseessä järjestö, liekkönä sama. IPS-Team. Vai Group-IPS.

[ 3 viestiä | ]