Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:15:16 Jäseniä 44 Vierailuja 5 705 Medioita 371

Kaikki loukkaava jne. huumori tänne

Lapostaja Lapostaja
Parteeeh Parteeeh
Bendeleen pelto Bendeleen pelto
Lapset jäi mieleen Lapset jäi mieleen
se eskaloitui nopeasti se eskaloitui nopeasti
Niin hyvää tupakkaa Niin hyvää tupakkaa
Muodin huippu Muodin huippu
Honkre dame Honkre dame
Neekerit varasti uuden auton Neekerit varasti uuden auton
Vammaset setit Vammaset setit
Barbie (ei sukua Klaussille) Barbie (ei sukua Klaussille)
Tauski Tauski
I Roboboy I Roboboy
Pödeläinen kysyy mitä Helsingissä tapahtuu Pödeläinen kysyy mitä Helsingissä tapahtuu
Sorsa tietää Sorsa tietää
Väijytys Väijytys
Kirveen heilutusta Kirveen heilutusta
Ihmeparantuminen Ihmeparantuminen
Pornoo Pornoo
kööri kööri
Ei se itsestään nouse Ei se itsestään nouse
Vekkuli eno Vekkuli eno
HM:n uutta mallistoa HM:n uutta mallistoa
Kaikenlaista sitä Kaikenlaista sitä
 995 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.02 MB, 1 tiedosto
24.04.2019 17:09:27
[ + 1 | ]

Haluais olla jotain ihan muuta

[28527] [i48haymv.jpg] [0.02 MB] [314x314] [] []
i48haymv.jpg

09.07.2019 21:41:09
#224174 [+-] Piilota Suosittele

223848

Ai niin, unohtu laittaa oikea seltys tälle kuvalle.

A twelve year old violinist plays at the funeral of Evandro João da Silva, coordinator of Afroreggae, one of Rio de Janeiro’s largest non-profit organizations. Afroreggae invited youths from the Vigário Geral favela to get involved in activities such as music to prevent them from falling into the world of drug trafficking.
Photo: Marcos Tristao

27.01.2020 12:32:45 | 12:35:13
#299567 [+-] Piilota Suosittele

>>224174
Ois muuten aika kiva jos kuvassa lukis

"A twelve year old violinist plays at the funeral of Evandro João da Silva, coordinator of Afroreggae, one of Rio de Janeiro’s largest non-profit organizations. Afroreggae invited youths from the Vigário Geral favela to get involved in activities such as music to prevent them from falling into the world of drug trafficking.
Photo: Marcos Tristao"

Haluisin myös tatskan ja t-paidan jossa lukis sama isolla fontilla.

Tunnen yhen hyväntekeväisyystyypin joka on myös mun pelikaveri Brasiliasta. Kyseessä järjestö, liekkönä sama. IPS-Team. Vai Group-IPS.

[ 3 viestiä | ]