Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:15:16 Jäseniä 44 Vierailuja 5 705 Medioita 371

Kaikki loukkaava jne. huumori tänne

Pariisin AOE -repriisi Pariisin AOE -repriisi
Hehöö Hehöö
Väijytys Väijytys
Tymä apina Tymä apina
Nyt loppu Nyt loppu
puhuva poni puhuva poni
viljami tietää viljami tietää
Hawkingin viimeiset sanat Hawkingin viimeiset sanat
Kuoli saatana kollaasi Kuoli saatana kollaasi
Normipäivä Normipäivä
:miettiä: :miettiä:
hehe hehe
Korona-Puh Korona-Puh
Ei tapahdu mitää Ei tapahdu mitää
Best sex of your life Best sex of your life
asia kunnossa asia kunnossa
Nasta jekku Nasta jekku
Leirillä... Leirillä...
Paskajeesus Paskajeesus
Vekkuli eno Vekkuli eno
bussi matka bussi matka
Nigga cake Nigga cake
Narun jatke Narun jatke
asiallinen kass asiallinen kass
 1 059 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto
12.05.2020 19:59:26
[ + 4 | ]

SPR

[42921] [FB_IMG_1589261119306.jpg] [0.04 MB] [480x757] [] []
FB_IMG_1589261119306.jpg

12.05.2020 23:01:56
#342161 [+1] Piilota Suosittele

Kovasti mainostetaan televisiossa, radiossa ja siellä sun täällä rahan keräämistä ulkomaille koronan tai minkäkin syyn voimin.

Käsittääkseni meillä on todella ikävä tilanne ihan täällä Suomessa monessa perheessä koronan vuoksi, joten kyllä itse lähtisin siitä, että pidetään ensin omistamme huolta.

12.05.2020 23:56:03 | 23:56:49
#342168 [+-] Piilota Suosittele

>>342161 tämä. Järjestöjen johtajat on paniikissa kun ei saa miljooniaan itselleen. Ja se pieni osa mikä jää jäljelle menee heimopäällikölle, joka ostaa aseita koko rahalla

13.05.2020 12:26:40 | 12:28:51
#342271 [+-] Piilota Suosittele

>>342161

Ei avustusjärjestöillä ole intressiä muuhun kuin oman lompakkonsa ylläpitämiseen. 10% menee kohteeseen 70 % lompakkoon sekä 10% veroina jos ei ole koulutusta. Esimerkiksi punainen risti kerää verta ja nauttii siitä. Sitten myy veret mm. ulkomaiseen puoleen kovalla hinnalla. Ei mene edes suomalaisten käyttöön.

Ehkä nekkerit ovat oikeassa? Varastaminen on ala jolla elää ja voi hyvin. Ei moraalisia ongelmia, ei mitään.

[ 9 viestiä | ]