Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:15:16 Jäseniä 44 Vierailuja 5 705 Medioita 371

Kaikki loukkaava jne. huumori tänne

Pidä nekrustas kii Pidä nekrustas kii
Liity sinäkin Liity sinäkin
Voi minua Voi minua
Täytin raviolin väärin Täytin raviolin väärin
Ramsay Ramsay
Reeniä Reeniä
lego germany lego germany
Kuoli saatana kollaasi 2 Kuoli saatana kollaasi 2
Neekeri Neekeri
Lazy down Lazy down
Lupupolo Lupupolo
Vanukasta Vanukasta
Traaginen tapahtumaketju Traaginen tapahtumaketju
Stephen Hawking harrastelemas Stephen Hawking harrastelemas
Paskajeesus Paskajeesus
Kultsi, soittele mulle! Kultsi, soittele mulle!
Sanaleikki Sanaleikki
JE SUIS JE SUIS
Vänkäri Vänkäri
tulkaa joku nyt auttamaan saatana :D tulkaa joku nyt auttamaan saatana :D
Tarkkana tänä yönä! Tarkkana tänä yönä!
Youtube vitsi = ulinaa t. WB Youtube vitsi = ulinaa t. WB
ovelta pois! ovelta pois!
Varaluukku Varaluukku
 1 059 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto
12.05.2020 19:59:26
[ + 4 | ]

SPR

[42921] [FB_IMG_1589261119306.jpg] [0.04 MB] [480x757] [] []
FB_IMG_1589261119306.jpg

12.05.2020 23:01:56
#342161 [+1] Piilota Suosittele

Kovasti mainostetaan televisiossa, radiossa ja siellä sun täällä rahan keräämistä ulkomaille koronan tai minkäkin syyn voimin.

Käsittääkseni meillä on todella ikävä tilanne ihan täällä Suomessa monessa perheessä koronan vuoksi, joten kyllä itse lähtisin siitä, että pidetään ensin omistamme huolta.

12.05.2020 23:56:03 | 23:56:49
#342168 [+-] Piilota Suosittele

>>342161 tämä. Järjestöjen johtajat on paniikissa kun ei saa miljooniaan itselleen. Ja se pieni osa mikä jää jäljelle menee heimopäällikölle, joka ostaa aseita koko rahalla

13.05.2020 12:26:40 | 12:28:51
#342271 [+-] Piilota Suosittele

>>342161

Ei avustusjärjestöillä ole intressiä muuhun kuin oman lompakkonsa ylläpitämiseen. 10% menee kohteeseen 70 % lompakkoon sekä 10% veroina jos ei ole koulutusta. Esimerkiksi punainen risti kerää verta ja nauttii siitä. Sitten myy veret mm. ulkomaiseen puoleen kovalla hinnalla. Ei mene edes suomalaisten käyttöön.

Ehkä nekkerit ovat oikeassa? Varastaminen on ala jolla elää ja voi hyvin. Ei moraalisia ongelmia, ei mitään.

[ 9 viestiä | ]