Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:15:16 Jäseniä 44 Vierailuja 5 705 Medioita 371

Kaikki loukkaava jne. huumori tänne

Väliaikaisesti Väliaikaisesti
tavaralle hinta tavaralle hinta
heh heh
Kelan ovet avautuu Kelan ovet avautuu
hehe hehe
Vuoristorata Vuoristorata
Pikku juna joka pystyi Pikku juna joka pystyi
Norjalainen kynttilä Norjalainen kynttilä
Muodin huippu Muodin huippu
Leirillä... Leirillä...
Päkka Päkka
Älkää toljottako. Tehkää töitä Älkää toljottako. Tehkää töitä
Lazy down Lazy down
Tymä apina Tymä apina
Kuumies Kuumies
RIP RIP
Voi jumalauta Voi jumalauta
anders breivik anders breivik
Serena Serena
Joulu on taas, joulu on taas Joulu on taas, joulu on taas
Toiveet toteen Toiveet toteen
Neekeri Neekeri
maaginen tuoksu maaginen tuoksu
Diary of a Tard Wrangler 1 Diary of a Tard Wrangler 1
 1 253 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.39 MB, 1 tiedosto
11.04.2022 14:43:43
[ + 2 | ]
👑 Katsotuin 11.04.2022.

ovelta pois!

[63569] [karkote.png] [0.39 MB] [545x1245] [] []
karkote.png

karkote

 · 

manne

(192)  · 

mustalainen

(155)  · 

kaupustelija

 · 

rahtihame

(29)  · 

rikollinen

(111)  · 

työkyvyttömyyseläkeellä

(67)  · 

ravineekeri

(70)  · 

ähly

(64)  · 

sdp

(558)  · 

kelarotta

(93)  · 

haittasuomalainen

(59)  · 

asumistuki

(47)  · 

toimeentulotuki

(65)  · 

loinen

(125)  · 

parasiitti

(57)
11.04.2022 15:26:01
#562567 [+-] Piilota Suosittele

Voi sanoa vanhanaikaiseksi mutta en ymmärrä nykyjonnejen tapaa sanoa mustalaisia manneksi. Manne on niillä vanha erisnimikin, ja paljastaa käyttäjänsä lähinnä sivistymättömäksi elämänkoululaiseksi tai alaikäiseksi, siinä missä ylikorrekti ja Suomen varsin segregoituneen mustalaisväestön osalta muutenkin sangen kaukaa haettu "romani" soijapojaksi.

Ikiaikainen, kauniiseen suomen kieleen erinomaisesti istuva "mustalainen" on paljon iskevämpi nykypäivän hienovaraisen rasistisessa merkityksessään. Juuri siinä rajoilla, onko puhuja vanhakantainen herrasmies, vai nykyaikainen high-IQ, low-key, valkokaulusrasisti.

11.04.2022 17:09:10
#562573 [+4] Piilota Suosittele

Miksi kutsua ketään rasistiksi, kun voi oikeasti sanoa sen olevan realisti? Sen sanan käyttäjän antaa kuvan siitä, ettei kiinnostu mistään muusta kuin sanaleikistä.

11.04.2022 21:26:39
#562661 [+2] Piilota Suosittele

>>562567 sen enempiä kiertelemättä manneja kohtaan olen sen verta rasisti... et lindemannie apina lauma pitäs lukita autoo ja sytyttää tuleen ni rupeis varmaa seisomaa samalla ihaillessa ku ne pussihousut kärventyy siellä autossa... ei mulla muuta

12.04.2022 14:41:45
#562750 [+-] Piilota Suosittele

>>562567
Käytän kyllä noita kaikkia sanoja ainakin täällä. Muualla en voi oikeastaan käyttää kuin virallista romani -nimitystä joka on kyllä aika kaukaa haettu.

[ 5 viestiä | ]