Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:15:16 Jäseniä 44 Vierailuja 5 705 Medioita 371

Kaikki loukkaava jne. huumori tänne

Parteeeh Parteeeh
Tosielämän sankari Tosielämän sankari
Pornoo Pornoo
Uhripöytä Uhripöytä
satoa odotellessa satoa odotellessa
Neekeri Neekeri
Raven Jouluinen animaatio+ Raven Jouluinen animaatio+
Normipäivä Normipäivä
Muistihedelmä Muistihedelmä
Älkää dissatko Älkää dissatko
Neekeri Neekeri
lauri häyhä lauri häyhä
Honey Nut Gestapos Honey Nut Gestapos
Traaginen tapahtumaketju Traaginen tapahtumaketju
The Cat in the Hat (Lamp) The Cat in the Hat (Lamp)
Isin toka kolari tälle viikolle Isin toka kolari tälle viikolle
jäätelö jäätelö
Kuoli saatana kollaasi 2 Kuoli saatana kollaasi 2
RIP RIP
What does the black say? What does the black say?
Perjantaina pitää Perjantaina pitää
Kultsi, soittele mulle! Kultsi, soittele mulle!
Herkku Herkku
Muista hygienia Muista hygienia
 871 näyttökertaa, 8 viestiä, 13.88 MB, 1 tiedosto
14.05.2025 18:35:32
[ + 3 | ]

Sinä anta talo minule

[80709] [give_me.mp4] [13.88 MB] [1274x720] [72.89s] [] []

neekeri

(1397)  · 

maahanmuuttaja

(54)  · 

matu

(84)  · 

mamu

(210)  · 

ruma

(136)  · 

haiseva

(54)  · 

torakka

(21)  · 

loinen

(125)  · 

parasiitti

(57)  · 

kamelin kesyttäjä

(10)  · 

paskanahka

(148)  · 

toimeentulotuki

(65)  · 

suvakit

(200)  · 

somppu

(9)  · 

somali

(105)  · 

urban dindu

(36)
14.05.2025 18:55:00
#697639 [+5] Piilota Suosittele

😄😂🤣
Tuosta vaan "Anna talo, anna rahaa, anna auto".
Toisaalta annetaanhan suomessakin vastikkeetonta tukea (asuminen, raha, terveyden hoito jne) tyypeille jotka vain tulee valmiiseen pöytään jostain tuhansien kilometrien päästä, pahimmillaan ilman pienintäkään aikomusta integroitua ja hyödyttää yhteiskuntaa joka on heidät vastaanottanut.

14.05.2025 20:17:52
#697679 [+2] Piilota Suosittele

Ei Suomessakaan osata tehdä kunnon päätöksiä 200 edustajalla ja 15 000 avustajalla + mepit ja niiden avustajat.. ehkä 2 merkittävää vitun päätöstä koko vitun kahdessa vuodessa tai neljässä miSTÄ VITUN SAATANASTA ME MAKSETAAN???!!!

14.05.2025 20:26:44
#697684 [+3] Piilota Suosittele

Tollakaan ei varmaan ole mitään muuta syytä tulla eurooppaan kuin elämään muiden rahoilla tekemättä mitään muuta kuin vitun rikoksia.

14.05.2025 20:54:02
#697698 [+1] Piilota Suosittele

Perus somali.
Iso pää, mutta tyhjää täynnä
Samaa seemiläistä kansaa muuten kuin juutalaiset.
Eli ei noille voi duunia antaa kuin korkeintaan trukkikuskiksi.

[ 8 viestiä | ]