Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:15:16 Jäseniä 44 Vierailuja 5 705 Medioita 371

Kaikki loukkaava jne. huumori tänne

Ennen oli ennen ja nyt on nyt Ennen oli ennen ja nyt on nyt
autisti delffiini autisti delffiini
Miina ja Manu Miina ja Manu
Sööttiä Sööttiä
mielenkiinto heräsi mielenkiinto heräsi
heh heh
uuni onohtu päälle uuni onohtu päälle
tyronella ihana nainen tyronella ihana nainen
Geenikaappi Geenikaappi
Vaihtoehtohoito Vaihtoehtohoito
hehe hehe
The bomb has been defused The bomb has been defused
Rikollinen Rikollinen
Isku Mogadishuun Isku Mogadishuun
Siisti skini Siisti skini
futista futista
ajattele lapsia ajattele lapsia
Joulu on taas, joulu on taas Joulu on taas, joulu on taas
Yöt Arabiaaaaaan Yöt Arabiaaaaaan
Raven Jouluinen animaatio+ Raven Jouluinen animaatio+
tavaralle hinta tavaralle hinta
Eikä muuten kotiutunut Eikä muuten kotiutunut
Vauhtiliiga Vauhtiliiga
Hintojen ruoskintaa Hintojen ruoskintaa
 1 253 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.39 MB, 1 tiedosto
11.04.2022 14:43:43
[ + 2 | ]
👑 Katsotuin 11.04.2022.

ovelta pois!

[63569] [karkote.png] [0.39 MB] [545x1245] [] []
karkote.png

karkote

 · 

manne

(192)  · 

mustalainen

(155)  · 

kaupustelija

 · 

rahtihame

(29)  · 

rikollinen

(111)  · 

työkyvyttömyyseläkeellä

(67)  · 

ravineekeri

(70)  · 

ähly

(64)  · 

sdp

(558)  · 

kelarotta

(93)  · 

haittasuomalainen

(59)  · 

asumistuki

(47)  · 

toimeentulotuki

(65)  · 

loinen

(125)  · 

parasiitti

(57)
11.04.2022 15:26:01
#562567 [+-] Piilota Suosittele

Voi sanoa vanhanaikaiseksi mutta en ymmärrä nykyjonnejen tapaa sanoa mustalaisia manneksi. Manne on niillä vanha erisnimikin, ja paljastaa käyttäjänsä lähinnä sivistymättömäksi elämänkoululaiseksi tai alaikäiseksi, siinä missä ylikorrekti ja Suomen varsin segregoituneen mustalaisväestön osalta muutenkin sangen kaukaa haettu "romani" soijapojaksi.

Ikiaikainen, kauniiseen suomen kieleen erinomaisesti istuva "mustalainen" on paljon iskevämpi nykypäivän hienovaraisen rasistisessa merkityksessään. Juuri siinä rajoilla, onko puhuja vanhakantainen herrasmies, vai nykyaikainen high-IQ, low-key, valkokaulusrasisti.

11.04.2022 17:09:10
#562573 [+4] Piilota Suosittele

Miksi kutsua ketään rasistiksi, kun voi oikeasti sanoa sen olevan realisti? Sen sanan käyttäjän antaa kuvan siitä, ettei kiinnostu mistään muusta kuin sanaleikistä.

11.04.2022 21:26:39
#562661 [+2] Piilota Suosittele

>>562567 sen enempiä kiertelemättä manneja kohtaan olen sen verta rasisti... et lindemannie apina lauma pitäs lukita autoo ja sytyttää tuleen ni rupeis varmaa seisomaa samalla ihaillessa ku ne pussihousut kärventyy siellä autossa... ei mulla muuta

12.04.2022 14:41:45
#562750 [+-] Piilota Suosittele

>>562567
Käytän kyllä noita kaikkia sanoja ainakin täällä. Muualla en voi oikeastaan käyttää kuin virallista romani -nimitystä joka on kyllä aika kaukaa haettu.

[ 5 viestiä | ]