Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:15:16 Jäseniä 44 Vierailuja 5 705 Medioita 371

Kaikki loukkaava jne. huumori tänne

Niin hyvää tupakkaa Niin hyvää tupakkaa
Voi minua Voi minua
kitarasoolo kitarasoolo
Muistihedelmä Muistihedelmä
Vargimodo Vargimodo
Vaihtoehtohoito Vaihtoehtohoito
Parteeeh Parteeeh
futista futista
Patologi Patologi
10 shots 10 shots
Barbie (ei sukua Klaussille) Barbie (ei sukua Klaussille)
Ei se itsestään nouse Ei se itsestään nouse
Aku antaa periksi Aku antaa periksi
Hassu hyppykuvaus Hassu hyppykuvaus
Omaanki hyllyyn tollanen Omaanki hyllyyn tollanen
Pidä nekrustas kii Pidä nekrustas kii
Lasta takapuoleen Lasta takapuoleen
Pariisin AOE -repriisi Pariisin AOE -repriisi
Akkuun virtaa Akkuun virtaa
Holokausti-olut Holokausti-olut
Vihannesosasto Vihannesosasto
haha haha
Juotavaa nikelle Juotavaa nikelle
Nigga nigga unh unh poppin caps Nigga nigga unh unh poppin caps
 1 253 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.39 MB, 1 tiedosto
11.04.2022 14:43:43
[ + 2 | ]
👑 Katsotuin 11.04.2022.

ovelta pois!

[63569] [karkote.png] [0.39 MB] [545x1245] [] []
karkote.png

karkote

 · 

manne

(192)  · 

mustalainen

(155)  · 

kaupustelija

 · 

rahtihame

(29)  · 

rikollinen

(111)  · 

työkyvyttömyyseläkeellä

(67)  · 

ravineekeri

(70)  · 

ähly

(64)  · 

sdp

(558)  · 

kelarotta

(93)  · 

haittasuomalainen

(59)  · 

asumistuki

(47)  · 

toimeentulotuki

(65)  · 

loinen

(125)  · 

parasiitti

(57)
11.04.2022 15:26:01
#562567 [+-] Piilota Suosittele

Voi sanoa vanhanaikaiseksi mutta en ymmärrä nykyjonnejen tapaa sanoa mustalaisia manneksi. Manne on niillä vanha erisnimikin, ja paljastaa käyttäjänsä lähinnä sivistymättömäksi elämänkoululaiseksi tai alaikäiseksi, siinä missä ylikorrekti ja Suomen varsin segregoituneen mustalaisväestön osalta muutenkin sangen kaukaa haettu "romani" soijapojaksi.

Ikiaikainen, kauniiseen suomen kieleen erinomaisesti istuva "mustalainen" on paljon iskevämpi nykypäivän hienovaraisen rasistisessa merkityksessään. Juuri siinä rajoilla, onko puhuja vanhakantainen herrasmies, vai nykyaikainen high-IQ, low-key, valkokaulusrasisti.

11.04.2022 17:09:10
#562573 [+4] Piilota Suosittele

Miksi kutsua ketään rasistiksi, kun voi oikeasti sanoa sen olevan realisti? Sen sanan käyttäjän antaa kuvan siitä, ettei kiinnostu mistään muusta kuin sanaleikistä.

11.04.2022 21:26:39
#562661 [+2] Piilota Suosittele

>>562567 sen enempiä kiertelemättä manneja kohtaan olen sen verta rasisti... et lindemannie apina lauma pitäs lukita autoo ja sytyttää tuleen ni rupeis varmaa seisomaa samalla ihaillessa ku ne pussihousut kärventyy siellä autossa... ei mulla muuta

12.04.2022 14:41:45
#562750 [+-] Piilota Suosittele

>>562567
Käytän kyllä noita kaikkia sanoja ainakin täällä. Muualla en voi oikeastaan käyttää kuin virallista romani -nimitystä joka on kyllä aika kaukaa haettu.

[ 5 viestiä | ]