Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:15:16 Jäseniä 44 Vierailuja 5 705 Medioita 371

Kaikki loukkaava jne. huumori tänne

katalysaattoriton suomi katalysaattoriton suomi
Kriisipuhelin Kriisipuhelin
Ei tapahdu mitää Ei tapahdu mitää
Bazinga Bazinga
Herätys Herätys
hakuna matata hakuna matata
haha haha
Kirjasto Kirjasto
Hesus x Jitler -fanitarina Hesus x Jitler -fanitarina
jenkki jenkki
Hyvä peli Hyvä peli
Ei ollu tuoli... Ei ollu tuoli...
Ukkosiskustettu Ukkosiskustettu
Parkkaus Parkkaus
Dyson Dickin Dyson Dickin
Kuoli saatana kollaasi 2 Kuoli saatana kollaasi 2
Narun jatke Narun jatke
Neekeri Neekeri
The bomb has been defused The bomb has been defused
mäiskistä mäiskistä
Nigga cake Nigga cake
Totuus natseista Totuus natseista
Patologi Patologi
hyvä mainos hyvä mainos
 1 099 näyttökertaa, 1 viesti, 0.02 MB, 1 tiedosto
02.05.2022 18:40:27
[ + 8 - | ]

Yön Timo

[64112] [tiedosto.gif] [0.02 MB] [600x186] [] []
tiedosto.gif

fingerpori

(174)  · 

(29)  · 

neekeri

(1397)
02.05.2022 21:13:09
#567962 [+2] Piilota Suosittele

Fathi Ahmed kun kertoo stand-upissa yön Timo ja Soinin Timo -jutun, niin kaikki nauravat. Oli sitten yön Timo tai Soinin Timon kannattaja.

Likka Kives kun kertoo stand-upissa jotain, niin vain pahimmat pössypäät ja äärivasemmistolaiset anarkistit & kommunistit nauravat.

Siinä on suuri ero, solvaako vain ihmisiä, vai heittäytyykö itse juttuihinsa mukaan ja nauraa itselleenkin.

[ 1 viestiä | ]