Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:15:16 Jäseniä 44 Vierailuja 5 705 Medioita 371

Kaikki loukkaava jne. huumori tänne

Hehöö Hehöö
piirrustanko piirrustanko
Ramsay Ramsay
Kattomaalarit Kattomaalarit
Kaikenlaista sitä Kaikenlaista sitä
Sinä anta talo minule Sinä anta talo minule
Voittajana Esperistä! Voittajana Esperistä!
Harava kauniiseen käteen Harava kauniiseen käteen
Japanilainen tarina. Japanilainen tarina.
Olet mitä syöt :3 Olet mitä syöt :3
Korona-Puh Korona-Puh
Aku antaa periksi Aku antaa periksi
Too soon? Too soon?
honk honk honk honk
Geenikaappi Geenikaappi
H-h-h-h-haamu!!!1 H-h-h-h-haamu!!!1
Arya Stark Arya Stark
olympia apu apustus olympia apu apustus
Hirttovinkkejä jouluksi Hirttovinkkejä jouluksi
kaasulämmitys kaasulämmitys
puhuva poni puhuva poni
Älkää dissatko Älkää dissatko
musti musti
Joulu on taas, joulu on taas Joulu on taas, joulu on taas
 871 näyttökertaa, 8 viestiä, 13.88 MB, 1 tiedosto
14.05.2025 18:35:32
[ + 3 | ]

Sinä anta talo minule

[80709] [give_me.mp4] [13.88 MB] [1274x720] [72.89s] [] []

neekeri

(1397)  · 

maahanmuuttaja

(54)  · 

matu

(84)  · 

mamu

(210)  · 

ruma

(136)  · 

haiseva

(54)  · 

torakka

(21)  · 

loinen

(125)  · 

parasiitti

(57)  · 

kamelin kesyttäjä

(10)  · 

paskanahka

(148)  · 

toimeentulotuki

(65)  · 

suvakit

(200)  · 

somppu

(9)  · 

somali

(105)  · 

urban dindu

(36)
14.05.2025 18:55:00
#697639 [+5] Piilota Suosittele

😄😂🤣
Tuosta vaan "Anna talo, anna rahaa, anna auto".
Toisaalta annetaanhan suomessakin vastikkeetonta tukea (asuminen, raha, terveyden hoito jne) tyypeille jotka vain tulee valmiiseen pöytään jostain tuhansien kilometrien päästä, pahimmillaan ilman pienintäkään aikomusta integroitua ja hyödyttää yhteiskuntaa joka on heidät vastaanottanut.

14.05.2025 20:17:52
#697679 [+2] Piilota Suosittele

Ei Suomessakaan osata tehdä kunnon päätöksiä 200 edustajalla ja 15 000 avustajalla + mepit ja niiden avustajat.. ehkä 2 merkittävää vitun päätöstä koko vitun kahdessa vuodessa tai neljässä miSTÄ VITUN SAATANASTA ME MAKSETAAN???!!!

14.05.2025 20:26:44
#697684 [+3] Piilota Suosittele

Tollakaan ei varmaan ole mitään muuta syytä tulla eurooppaan kuin elämään muiden rahoilla tekemättä mitään muuta kuin vitun rikoksia.

14.05.2025 20:54:02
#697698 [+1] Piilota Suosittele

Perus somali.
Iso pää, mutta tyhjää täynnä
Samaa seemiläistä kansaa muuten kuin juutalaiset.
Eli ei noille voi duunia antaa kuin korkeintaan trukkikuskiksi.

[ 8 viestiä | ]