Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 21:56:19 Jäseniä 40 Vierailuja 9 380 Medioita 1097

Kaikki animesta ja mangasta.

Nami Nami
dädää dädää
Korvasi puhdistan Korvasi puhdistan
pikku janoon pikku janoon
Momijin parempi puoli Momijin parempi puoli
anime anime
Dio seikkailee 8 Dio seikkailee 8
Guumodus Guumodus
kikkitötö kikkitötö
Se oli turkkilaista jogurttia Se oli turkkilaista jogurttia
tissejä tissejä
Kanade syöttää sinua Kanade syöttää sinua
Kuka onkaan oven takana piilossa? Kuka onkaan oven takana piilossa?
ninja ninja
aaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaa
kiss kiss kiss kiss
Eirin, yrittäisit edes. Eirin, yrittäisit edes.
Hikage Hikage
Tietoisku! Tietoisku!
Pieni ja iso Astolfo Pieni ja iso Astolfo
Masennus Masennus
Darknessia kannetaan Darknessia kannetaan
Kun saavun ja touhouta ei näy Kun saavun ja touhouta ei näy
Kypsennys Kypsennys
 1 637 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto
10.01.2019 02:19:51
[ + 8 - | ]

Uudet postimerkit 2019

[22736] [3cec1365.jpg] [0.22 MB] [1920x559] [] []
3cec1365.jpg

postimerkki

(10)  · 

suomi

(394)  · 

anime

(608)
10.01.2019 11:11:15
#144798 [+-] Piilota Suosittele

>>144747
Maaliskuun postimerkeissä esitellään myös japanilaisia kulttuurivaikutteita, joista on tullut Suomessakin osa arkea. Japanilaista sarjakuvaa mukailevaan manga-tyyliin tehdyissä merkeissä tyttö laulaa karaokea ja poika syö sushia. Sarjakuviin erikoistunut graafikko Reima Mäkinen on hakenut Kaikuja Japanista -merkkeihin räväkkyyttä ja iloisuutta sekä värityksellä että hahmojen kehon kielellä. Kaikuja Japanista julkaistaan 10 merkin arkissa, jossa on 2 erilaista ulkomaan ikimerkkiä

https://www.posti.fi/private-news/tiedotteet/2018/20181024_2019_postimerkit.html# />http://digilibrary.posti.com/l/9FHddTRGRRBB

10.01.2019 18:49:28
#144957 [+-] Piilota Suosittele

>>144798
Inhoan tota manga/anime mitä lie tyyliä. Isot silmät, ei nenää tai joku , sen tilalla, pää vähän kuin kolmio, mutta niillä kyllä on oikeasti tollaset hiukset.

Japskit on kummaa porukkaa.

11.01.2019 12:29:06
#145392 [+-] Piilota Suosittele

Harmi, että ei mikään hyvä piirtäjä oo tehnyt. Näyttää lähinnä DeviantARTin massakamalta. Ja tyttöhahmolla kunnon crazy eyes xD

16.01.2019 18:40:33
#147727 [+1] Piilota Suosittele

>>145392 juuh, tämä. piirtäjän kyvyt rajoittuu idoleihin ja narutoon = ei jatkoon
jos kerta kyseessä on 100v juhlamerkki, miksi perseessä ei kysytty vaikkapa heikalaa, joka on näissä piireissä tunnettu (ja aidosti taitava) suomalainen japanialaisteema-artisti? jostain ylen hattulotosta vedetty massateini masisoireilla saa oman merkityksettömän jälkensä näkyville kuin turun torille kirjailtujen kirjaimien taustapiirtäjät. kuka vittu muistaa semmosia edes vuoden päästä?

desu vult

[ 7 viestiä | ]