Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 21:56:19 Jäseniä 40 Vierailuja 9 452 Medioita 1097

Kaikki animesta ja mangasta.

Mr. blue sky ft. ahegao faces Mr. blue sky ft. ahegao faces
Kissetonttu kontallaan Kissetonttu kontallaan
30 vai 15? 30 vai 15?
Patsulin tyhjä ilme Patsulin tyhjä ilme
Tukan suoristus Tukan suoristus
Holon omenakori Holon omenakori
Leonidas Joestar vs Persian lähetti Leonidas Joestar vs Persian lähetti
mama mama
Aitoa rakkautta Aitoa rakkautta
Servaalien kohtaaminen Servaalien kohtaaminen
Yuudachi ja Shigure koirot Yuudachi ja Shigure koirot
Ruby innoissaan Ruby innoissaan
Dio seikkailee 11 Dio seikkailee 11
(hermostunutta sihinää) (hermostunutta sihinää)
Tikkari Tikkari
Työpaikka Työpaikka
Musta aurinko nousee! Musta aurinko nousee!
overwatch overwatch
Kanade syöttää sinua Kanade syöttää sinua
Swamp of Evangelion Swamp of Evangelion
Oziko kisse Oziko kisse
animu animu
Prinz eugen tonttu Prinz eugen tonttu
Attack on Gondola Attack on Gondola
 1 576 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.28 MB, 1 tiedosto
09.02.2020 16:16:00
[ + 1 - | ]

Mitä poju tuumii?

[39473] [nfgd4db423e.jpg] [0.28 MB] [1100x900] [] []
nfgd4db423e.jpg

poika

(104)  · 

tummat tytöt

 · 

anime

(608)
09.02.2020 17:15:54
#304836 [+-] Piilota Suosittele

>>304812

Ei kun Alone in the Dark, joka oli hyvä pelisarja ja se kustiin jossain vaiheessa. Pelistä teki Uwe Boll kaksi paskaa elokuvaa tottuttuun tyyliinsä. Tämä kuva sen sijaan on jotain lapoa.

09.02.2020 19:31:39
#304872 [+-] Piilota Suosittele

Poju miettii vain sitä, että millä helvetillä saisi kunnon ja vehkeen jaksamaan nuo kaikki.
Seisokki on jo liian kova kaverilla ilman, että yhtään viedä ajetaan.

Homma menee niin reisille, että.

[ 6 viestiä | ]