pelistä jäi täysin huomaamatta sen koko filosofinen ulottuvuus. ei kilissyt kellot vaikka hahmo toisensa perään oli nimetty filosofien mukaan eikä edes lopullisen läpipeluun jälkeen raksuttanut että introssa ollut viittaus jumalten tappamisesta ei ollut tyhjää sanahelinää. mutta perseen pistin merkille kyllä.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Momiji vesimeloonia halkomassa
tytypoliisit <3
Agu Angga vetää tulokkaita turpaan
Bresthh :3
The virgin pilot
Iyashi no megami no marmot kimppakuva
Pieni maistiainen
muistoja
Demonstroitu Totuus
necrofilia
Ashley tonttu
Elämän suuria kysymyksiä
Chito ja Yuuri
lolijump
Elf ja Muramasa valkoisissa mekoissa
prööt
Helevetillinen pomo
HAI DOMO Very angry virtual yuutubah Kizuna AI~desu