Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 21:56:19 Jäseniä 40 Vierailuja 9 441 Medioita 1097

Kaikki animesta ja mangasta.

BlaaBlaa ja Psyyke rakastuu BlaaBlaa ja Psyyke rakastuu
mites teillä meni? mites teillä meni?
D-DÄDI D-DÄDI
Eka luolaston ansa Eka luolaston ansa
Harrastuksen alku Harrastuksen alku
animea animea
Alice kirjaa lueskelee Alice kirjaa lueskelee
ei kiinnosta maalaaminen ei kiinnosta maalaaminen
Mä ja mun deitti Mä ja mun deitti
Rider ja Sakura Rider ja Sakura
Painineitoset Painineitoset
woohoo woohoo
Tarjolla tänään Tarjolla tänään
Ninja Scroll - Jubei vs Utsutsu Mujuro (HD Eng Sub) Ninja Scroll - Jubei vs Utsutsu Mujuro (HD Eng Sub)
Riko soittaa pianoa Riko soittaa pianoa
Hmmh Siip huup Hmmh Siip huup
Löytö Löytö
Karen ja Chiaki pelailee Karen ja Chiaki pelailee
Jonkun on uhrauduttava Jonkun on uhrauduttava
Lemon luck Lemon luck
Torstain muinaisjumala Torstain muinaisjumala
Start your engaynes♂ Start your engaynes♂
tyttö tuli luolastoon tyttö tuli luolastoon
Fujimaru ja Matthew leipää tarjoilevat Fujimaru ja Matthew leipää tarjoilevat
 872 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto
06.01.2021 06:51:42
[ + 2 - | ]

wowi ukko

[50848] [tiedosto.jpg] [0.12 MB] [775x1030] [] []
tiedosto.jpg

tissit

(1672)  · 

anime

(608)
06.01.2021 20:18:45
#427277 [+-] Piilota Suosittele

>>427271
No miten ois rengashaarniska?
No ei, ku ei näy sit paljast pintaa?

Siis pelataanko tässä peliä, vai halutaanko tässä seksiä tuodaa esiin? Eiks pornopelit ja muut seksuaaliset pelis vois olla eriksee?

06.01.2021 22:09:12
#427294 [+-] Piilota Suosittele

>>427278
Kuis kauan CS:ää on pelattu?
Oletan että tää on joku Wowi, ainakin niiden mainoksissa oli hyvin samantyyppistä menoa. Itte lopetin Warcraftin heti kun se nousi nettipeliks. Anyway, on aina pelejä jotka kestää ns. "ikuisesti". Esimerkiks "Left For Dead 2" on myös vanhaa mutta aktiivisia pelaajia on edelleen (lopetin 3000h kohdalla).

Nykypeleissä on toki ihan ok kilpailua, sekä eri genrejä on tolkuttomasti. Suurin ongelma mun mielestä on, että jokanen peli on nähty about 100 tunnin kohalla. Esimerkiks Fallout 4 oli kiva pelata pari kertaa läpi mut... se oli siinä? Hyvin harva peli on niin kiinnostava, että jaksaisin nauttia siitä vidusdi enemmän.

[ 7 viestiä | ]