Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 21:56:19 Jäseniä 40 Vierailuja 9 391 Medioita 1097

Kaikki animesta ja mangasta.

Oon tää jujutsu Oon tää jujutsu
hyvä gif hyvä gif
perc perc
pylly pylly
Dola duijottelee Dola duijottelee
Rollaa animelukio-tier tyttöystävä Rollaa animelukio-tier tyttöystävä
gura gura
Superwoman Superwoman
Maito menee ... Maito menee ...
E-en minä nyt mikään hi-hintti ole! E-en minä nyt mikään hi-hintti ole!
Fanikerho Fanikerho
perjantai.gif perjantai.gif
Musta aurinko nousee! Musta aurinko nousee!
Muodokas kettutyttö Muodokas kettutyttö
muistelua muistelua
Tissimaitoa Tissimaitoa
Naisen paikka Naisen paikka
Eka luolaston ansa Eka luolaston ansa
Cypress Hill Cypress Hill
Dio seikkailee 12 Dio seikkailee 12
Arturia selällään Arturia selällään
Bongo Cat driftaa etusivulle Bongo Cat driftaa etusivulle
Azusa-kisu Azusa-kisu
cum girl cum girl
 869 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto
06.01.2021 06:51:42
[ + 2 - | ]

wowi ukko

[50848] [tiedosto.jpg] [0.12 MB] [775x1030] [] []
tiedosto.jpg

tissit

(1671)  · 

anime

(608)
06.01.2021 20:18:45
#427277 [+-] Piilota Suosittele

>>427271
No miten ois rengashaarniska?
No ei, ku ei näy sit paljast pintaa?

Siis pelataanko tässä peliä, vai halutaanko tässä seksiä tuodaa esiin? Eiks pornopelit ja muut seksuaaliset pelis vois olla eriksee?

06.01.2021 22:09:12
#427294 [+-] Piilota Suosittele

>>427278
Kuis kauan CS:ää on pelattu?
Oletan että tää on joku Wowi, ainakin niiden mainoksissa oli hyvin samantyyppistä menoa. Itte lopetin Warcraftin heti kun se nousi nettipeliks. Anyway, on aina pelejä jotka kestää ns. "ikuisesti". Esimerkiks "Left For Dead 2" on myös vanhaa mutta aktiivisia pelaajia on edelleen (lopetin 3000h kohdalla).

Nykypeleissä on toki ihan ok kilpailua, sekä eri genrejä on tolkuttomasti. Suurin ongelma mun mielestä on, että jokanen peli on nähty about 100 tunnin kohalla. Esimerkiks Fallout 4 oli kiva pelata pari kertaa läpi mut... se oli siinä? Hyvin harva peli on niin kiinnostava, että jaksaisin nauttia siitä vidusdi enemmän.

[ 7 viestiä | ]