Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 21:56:19 Jäseniä 40 Vierailuja 9 395 Medioita 1097

Kaikki animesta ja mangasta.

Yuki miku kollaasi Yuki miku kollaasi
Hapsin seikkailut Hapsin seikkailut
Niin iloinen anime tyty Niin iloinen anime tyty
Shii tonttu Shii tonttu
boobs boobs
remove srbia remove srbia
mcdonalds mcdonalds
Superwoman Superwoman
Ougia harmaaseen päivään Ougia harmaaseen päivään
Kaunankantaja Kaunankantaja
anime anime
sykkii sykkii
Darknessia kannetaan Darknessia kannetaan
Metsäpalo eskaloitui Metsäpalo eskaloitui
Pylly anal(yysi) Pylly anal(yysi)
gordon ramsay gordon ramsay
Anime-ukko näyttää keskaria Anime-ukko näyttää keskaria
aaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaa
Tytyjen pelihetki Tytyjen pelihetki
cigarette cigarette
Shigure kissetyttö Shigure kissetyttö
boobs boobs
Iloisena halitaan nallea Iloisena halitaan nallea
Mio näpräilee hiuksiaan Mio näpräilee hiuksiaan
 870 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto
06.01.2021 06:51:42
[ + 2 - | ]

wowi ukko

[50848] [tiedosto.jpg] [0.12 MB] [775x1030] [] []
tiedosto.jpg

tissit

(1671)  · 

anime

(608)
06.01.2021 20:18:45
#427277 [+-] Piilota Suosittele

>>427271
No miten ois rengashaarniska?
No ei, ku ei näy sit paljast pintaa?

Siis pelataanko tässä peliä, vai halutaanko tässä seksiä tuodaa esiin? Eiks pornopelit ja muut seksuaaliset pelis vois olla eriksee?

06.01.2021 22:09:12
#427294 [+-] Piilota Suosittele

>>427278
Kuis kauan CS:ää on pelattu?
Oletan että tää on joku Wowi, ainakin niiden mainoksissa oli hyvin samantyyppistä menoa. Itte lopetin Warcraftin heti kun se nousi nettipeliks. Anyway, on aina pelejä jotka kestää ns. "ikuisesti". Esimerkiks "Left For Dead 2" on myös vanhaa mutta aktiivisia pelaajia on edelleen (lopetin 3000h kohdalla).

Nykypeleissä on toki ihan ok kilpailua, sekä eri genrejä on tolkuttomasti. Suurin ongelma mun mielestä on, että jokanen peli on nähty about 100 tunnin kohalla. Esimerkiks Fallout 4 oli kiva pelata pari kertaa läpi mut... se oli siinä? Hyvin harva peli on niin kiinnostava, että jaksaisin nauttia siitä vidusdi enemmän.

[ 7 viestiä | ]