Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 21:56:19 Jäseniä 40 Vierailuja 9 420 Medioita 1097

Kaikki animesta ja mangasta.

uimapuku uimapuku
boobs boobs
Tuomiopäivä Tuomiopäivä
griffith vs black swordsman griffith vs black swordsman
Umaru innoissaan Umaru innoissaan
Purjo Cat Purjo Cat
Tarjolla tänään Tarjolla tänään
Hieno animaatio Hieno animaatio
boobs boobs
anime anime
Euryale jousineen Euryale jousineen
Tikkari Tikkari
Ram Remin ruokaa haluaa Ram Remin ruokaa haluaa
Lewd -kuvakonmenti Lewd -kuvakonmenti
Aoi kissen venyttely Aoi kissen venyttely
Persoonan menetys Persoonan menetys
Totuus mangasta Totuus mangasta
Eirin, yrittäisit edes. Eirin, yrittäisit edes.
felix felix
Caramelldansen Caramelldansen
Dio seikkailee 5 Dio seikkailee 5
Rollaa animelukio-tier tyttöystävä Rollaa animelukio-tier tyttöystävä
Serval vedessä Serval vedessä
animu animu
 871 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto
06.01.2021 06:51:42
[ + 2 - | ]

wowi ukko

[50848] [tiedosto.jpg] [0.12 MB] [775x1030] [] []
tiedosto.jpg

tissit

(1671)  · 

anime

(608)
06.01.2021 20:18:45
#427277 [+-] Piilota Suosittele

>>427271
No miten ois rengashaarniska?
No ei, ku ei näy sit paljast pintaa?

Siis pelataanko tässä peliä, vai halutaanko tässä seksiä tuodaa esiin? Eiks pornopelit ja muut seksuaaliset pelis vois olla eriksee?

06.01.2021 22:09:12
#427294 [+-] Piilota Suosittele

>>427278
Kuis kauan CS:ää on pelattu?
Oletan että tää on joku Wowi, ainakin niiden mainoksissa oli hyvin samantyyppistä menoa. Itte lopetin Warcraftin heti kun se nousi nettipeliks. Anyway, on aina pelejä jotka kestää ns. "ikuisesti". Esimerkiks "Left For Dead 2" on myös vanhaa mutta aktiivisia pelaajia on edelleen (lopetin 3000h kohdalla).

Nykypeleissä on toki ihan ok kilpailua, sekä eri genrejä on tolkuttomasti. Suurin ongelma mun mielestä on, että jokanen peli on nähty about 100 tunnin kohalla. Esimerkiks Fallout 4 oli kiva pelata pari kertaa läpi mut... se oli siinä? Hyvin harva peli on niin kiinnostava, että jaksaisin nauttia siitä vidusdi enemmän.

[ 7 viestiä | ]