Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 21:56:19 Jäseniä 40 Vierailuja 9 387 Medioita 1097

Kaikki animesta ja mangasta.

dj jeban dj jeban
kaljaa kaljaa
KKontent buutio KKontent buutio
Servaalien kohtaaminen Servaalien kohtaaminen
Neko pantsi Neko pantsi
Satania ei alennu sensuurille Satania ei alennu sensuurille
This must be the workings of an enemy bongo This must be the workings of an enemy bongo
Caramelldansen Caramelldansen
Mikuma rannalla katselee Mikuma rannalla katselee
tissit tissit
Pelle Hermanni ja Pelle Palanen Pelle Hermanni ja Pelle Palanen
Koulun päättäjäistanssi Koulun päättäjäistanssi
Obersteinin Asperger Obersteinin Asperger
Auringon alla Auringon alla
cortana cortana
Love live iloinen juhla Love live iloinen juhla
Herrington pumppaa rautaa nyt tuonpuoleisessa Herrington pumppaa rautaa nyt tuonpuoleisessa
Vaalianime 2019 Vaalianime 2019
Arkistoon Arkistoon
hylbr hylbr
Rollaa animelukio-tier tyttöystävä Rollaa animelukio-tier tyttöystävä
piirakkaa piirakkaa
Jääkeiju tuo valon Jääkeiju tuo valon
Vaarallinen loli Vaarallinen loli
 870 näyttökertaa, 8 viestiä, 6.62 MB, 1 tiedosto
17.07.2022 02:01:39
[ + 0 | ]

Berserk amv

[65763] [tiedosto.webm] [6.62 MB] [480x360] [114.48s] [] []

berserk

(9)  · 

guts

 · 

anime

(608)
18.07.2022 23:56:14
#586574 [+-] Piilota Suosittele

>>586208 Miksi animoitu (pl. cgi) Berserk mielestäsi on paskaa? Katsoin 97-vuoden sarjan ennen mangan vilkaisua enkä oikein keksi miksi sarja olisi paskaa ellei sitä ainoastaan peilaa mangan kautta.

19.07.2022 10:03:27
#586620 [+-] Piilota Suosittele

>>586574 ysärin animointitaidot ei oikein kohtaa berserkin kanssa. se näyttää joltain lastenohjelmalta ja ääninäyttelyki on aika meh. jos tuota vaan kattois eikä lukis niin tuskin kiinnostais koko sarja

19.07.2022 15:20:33
#586643 [+-] Piilota Suosittele

>>586570 No se kyl saa vaa scorea vittuna siit et siin on vaa gorea ja raiskausta nii saatanasti. Mut se itse tarina on ihan vitun yksinkertane. Farnese ehk eniten hahmokehitystä saanu hahmo ja Gutsia pidetään hyvänä hahmona koska se on kärsiny paljon ja se on vaa joku doom slayer joka voittaa tappelut olemalla entistä vihasempi

[ 8 viestiä | ]