Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 21:56:19 Jäseniä 40 Vierailuja 9 430 Medioita 1097

Kaikki animesta ja mangasta.

Musta mies jahtaa Musta mies jahtaa
Kissakin on pettynyt Kissakin on pettynyt
Worldo-chan Worldo-chan
futadance.webm futadance.webm
Holon omenakori Holon omenakori
flat earth chan flat earth chan
Yukin menestynyt keikka Yukin menestynyt keikka
2d vitsi 2d vitsi
Miolle huomiota, osa 2 Miolle huomiota, osa 2
Korvasi puhdistan Korvasi puhdistan
Onks tää nyt semmonen äitiänussiva jojo-viittaus Onks tää nyt semmonen äitiänussiva jojo-viittaus
Kahleissa Kahleissa
Luolaston vappu Luolaston vappu
pekora pekora
Materiaalit välittömästi hyötykäyttöön Materiaalit välittömästi hyötykäyttöön
Demonstroitu Totuus Demonstroitu Totuus
Cyberpunk 2077 Mustalaishahmo Cyberpunk 2077 Mustalaishahmo
Jonkun on uhrauduttava Jonkun on uhrauduttava
Mjäy Mjäy
jos animehahmot olisivat todellisia jos animehahmot olisivat todellisia
ES ES
paska on nussittu paska on nussittu
Koira hassuilla hiuksilla Koira hassuilla hiuksilla
pyllyilyä pyllyilyä
 829 näyttökertaa, 8 viestiä, 4.27 MB, 1 tiedosto
14.04.2024 23:46:09
[ + 1 | ]

Digimon Adventure Finnish Opening 1 (Agapio Racing Team)


digimon

(6)  · 

agapio racing team

 · 

anime

(608)
15.04.2024 00:06:51
#614440 [+1] Piilota Suosittele

Voi Agapio minkä maailmalle annoit.
Wernen versio on kyllä pakollinen perään, että saa vähän
tuota Agapion tuotosta huuhdeltua korvakäytävästä pois.

15.04.2024 00:23:34
#614447 [+-] Piilota Suosittele

>>614440
Voi Agapio minkä maailmalle annoit.

Musiikin *köh* lahjan...
Sentään dubbasivat tuon japanilaisen intron eikä sitä paskaa jenkkiversiota :D

15.04.2024 14:39:03 | 14:39:35
#614517 [+-] Piilota Suosittele

>>614447 No jenkkiversio viellä meni viellä siinä elokuvassa introna, mutta
sama paska kaikissa adventure sarjoissa on kyllä jo
mielenköyhyyttä.

[ 8 viestiä | ]