Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 21:56:19 Jäseniä 40 Vierailuja 9 450 Medioita 1097

Kaikki animesta ja mangasta.

gawr gura gawr gura
milf milf
overwatch overwatch
So how is your sexlife? So how is your sexlife?
Nyt on jo maanantai Nyt on jo maanantai
Wohvelin syndrooma Wohvelin syndrooma
Älä katso näitä Älä katso näitä
NANI?!? NANI?!?
Ninja Re Bang Bang Ninja Re Bang Bang
Punastunut Chitose Punastunut Chitose
I'M ON SHROOMS I'M ON SHROOMS
Servaalit Servaalit
Agu Angga vetää tulokkaita turpaan Agu Angga vetää tulokkaita turpaan
tissit tissit
Desun polkka Desun polkka
Pako todellisuudesta Pako todellisuudesta
Miolle huomiota, osa 1 Miolle huomiota, osa 1
Uimapukukauden päättäjäiset Uimapukukauden päättäjäiset
Jiggle jiggle Jiggle jiggle
E-en minä nyt mikään hi-hintti ole! E-en minä nyt mikään hi-hintti ole!
Veturin kuljettaja Veturin kuljettaja
Homura ei tykkää muskelitytyistä Homura ei tykkää muskelitytyistä
Reisitaskut Reisitaskut
Guumodus Guumodus
 819 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto
26.06.2018 09:33:32
[ + 5 | ]

Tää sekosi ny

[14077] [12512.png] [0.12 MB] [300x300] [] []
12512.png

26.06.2018 11:48:55
#69048 [+-] Piilota Suosittele

animessa ei muuten mitään mut tämmöset sarjat ja ne fanit mitkä postaa internettiin näitä kuvia eikä pysty olemaan hiljaa asiasta on maailman ärsyttävimpiä

04.07.2018 05:12:53
#71229 [+-] Piilota Suosittele

>>69048
Voit vaihtaa virkkeesi ensimmäisen sanan paikalle melkeinpä minkä tahansa asian ja toimii varmasti! Hienoa että toit mielipiteesi esille. Se on tärkeää :)

Tosin joitakin vituttaa tollaset ulisijat jotka ulisee vaan ulisemisen ilosta, tuomatta mitään järkevää keskusteluun ulinansa lisäksi. Uliuli :D

04.07.2018 17:29:36 | 17:30:12
#71425 [+-] Piilota Suosittele

>>71229 pointti oli et animessa ei oo mitään muuta vikaa paitsi se söpöstely, vaikka suurimmalla osalla porukasta tuntuu olevan ongelmana ihan kaikki anime, esimerkiksi oon yrittäny kattoo joitain ihan perus sarjoja jotka muuten vaikuttaa ihan katsomisen arvoiselta mutta sit siinä on yks tommonen hahmo mikä pilaa koko sarjan. Ja näitä animefaneja jotka ei muusta osaa puhua kuin (söpöstely)animesta ja postailee tämmösiä screenshotteja joilla ei ole minkäänlaista todellista huumoriarvoa muille kuin toisille animefaneille, tuntuu olevan niin paljon (joo joo äänekkäin 10%). En nyt tiiä mikä sinun ongelmasi minun mielipiteeni kanssa oli, vai osuiko tuo kuvaus niin hyvin kohdallesi että loukkaannuit? Ja jos tuntuu että sinua kritisoidaan tällätavalla jatkuvasti niin kannattaa katsoa peiliin.

[ 8 viestiä | ]