Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 202 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

Combosarjis - sellissä Combosarjis - sellissä
Omakuva 5 - ei, ei pysty enää Omakuva 5 - ei, ei pysty enää
Sihteeri. Sihteeri.
NN:n viimenen kuva NN:n viimenen kuva
Bepanthen-miespikapaint Bepanthen-miespikapaint
Iimouhoumou Iimouhoumou
Severi-kooste Severi-kooste
Suomi mainittu! Suomi mainittu!
läski-paska png'd läski-paska png'd
Muumipapan rankka päivä Muumipapan rankka päivä
Maailma Maailma
Banaanisarjakuva Banaanisarjakuva
Seuraa elämäsi naista. Seuraa elämäsi naista.
Lamaha Lamaha
muumilaakson tarinoita muumilaakson tarinoita
Tuukka Virtaperko -kokoelma 9 Tuukka Virtaperko -kokoelma 9
Ismon hulilupteri Ismon hulilupteri
Sairaan nopee Haisuli Sairaan nopee Haisuli
Tapahtuipa kerran naurunappulassa Tapahtuipa kerran naurunappulassa
Rakas päiväkirja.. Rakas päiväkirja..
Almost true story Almost true story
Läski Paska kusee (garlbarks) Läski Paska kusee (garlbarks)
finnish finnish
Pohjoisnappula Pohjoisnappula
 969 näyttökertaa, 7 viestiä, 2.44 MB, 1 tiedosto
09.06.2018 19:11:30
[ + 4 | ]

Morttilimppu :3

[13286] [1241739.png] [2.44 MB] [1223x896] [] []
1241739.png

kissa

(5209)  · 

börh

(1051)  · 

mortti

(150)  · 

vivamort

(152)  · 

suuret

 · 

silmät

(69)  · 

tuijotus

(30)  · 

katse

(63)  · 

catloaf

 · 

kissalimppu

09.06.2018 19:19:22
#64459 [+-] Piilota Suosittele

Ajattelin että Naurunappulassa ollut alkuperäinen otsikko ei nyt tällä hetkellä oikein toimi :3
Ja hyvää joulua uudelleen!

09.06.2018 20:38:48
#64489 [+-] Piilota Suosittele

>>64471

Taitaa olla osiltaan sitä että miettii pitääkö mun poistua tästä tuolilta, katsoo mun olkapäätä kohti koska heiluttelen lelua ja säikähtää salamavaloa. :3

10.06.2018 22:09:16 | 22:11:24
#64770 [+-] Piilota Suosittele

>>64759
Naapurin kissaa tarkotin.


Se käy paskomassa meidän pihalla, mutta en tiedä käykö enää, kun toi madd-dogg kerkes napata sitä kerran. Kai se pakoon pääs sitte kuitenkin.

Kauhea metsästysvietti näillä,

ja joskus liiankin. Ja sitten ovat niin perkeleen nopeita.

[ 7 viestiä | ]