Jotenkin vähän ristiriitaista, että niinkin paljon kuin tuota koko sivustoa ja sen kaltaisten aiheuttamia lieveilmiöitä vihaa, niin silti tuosta layoutista herää sellainen pieni lämpöinen nostalgian kipinä.
[
1 viestiä
|
]
⭰
ilmeeni kun #nappulaisoverparty
NN Kronikull's: Uusi alku
Pelle etsimässä pimppaa
Muumipappa ottaa kantaa
Aku järkyttyy
Aktiivisten käyttäjien salaisuus osa 7-12 (Ukkostimi)
Jyrki the vahinkorasistinen K-kauppias Spin-offit
Pahatpeikot
Gondola
naurunappula is kill
Jatkuvaa huumoria
tuvun huvun ja luvun rippijuhlat
Suomalaiset puolueet
Kunnallisvaalit Kensokyrössä
jonne
Heitä rööki
Ismosta on moneksi
Simo Sisu seikkailee
the_end.php
Ei vituta (Calvin, ma 26.12.2011)
täs sarjikses pitää tietää kulttuurei ja falafel