Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 241 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

Läskiys Amerikassa Läskiys Amerikassa
Taimi Karhunkämmen. Taimi Karhunkämmen.
Irakilainen tapa Irakilainen tapa
mo.png (pe 21.9.2012) mo.png (pe 21.9.2012)
Kapteeni NN ja joulu Kapteeni NN ja joulu
mustanaamio menee grillille mustanaamio menee grillille
Tulinen pizza Tulinen pizza
uusi taiteellinen neron leimaukseni uusi taiteellinen neron leimaukseni
Nörtin velipoika 1-3 (jlmari) Nörtin velipoika 1-3 (jlmari)
Opettaja Opettaja
ES on parasta kuumana ES on parasta kuumana
Kun yhteys on maaginen. Kun yhteys on maaginen.
Lautasarjakuva 1-2 (Skatanisti) Lautasarjakuva 1-2 (Skatanisti)
NN:n viimenen kuva NN:n viimenen kuva
Harjus harjus Harjus harjus
Tunteella & Ilmeellä Tunteella & Ilmeellä
Ylijäänyt mp4 Ylijäänyt mp4
Paint-Taide Paint-Taide
stfu stfu
Insuliinipistos Insuliinipistos
Kiltti-Mies vie teidän naiset (repe_sorsa, to 21.4.2011) Kiltti-Mies vie teidän naiset (repe_sorsa, to 21.4.2011)
Läski Paska on naistenmies Läski Paska on naistenmies
Kapteeni NN vs radio Kapteeni NN vs radio
aku aku
 1 029 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.53 MB, 6 tiedostoa
14.10.2018 16:01:11
[ + 3 | ]

NN-Kooste

[19231] [(sokeakalkkuna,-ke-5.5.2010).png] [0.28 MB] [640x688] [] []
(sokeakalkkuna,-ke-5.5.2010).png
[19230] [Fingerpori-5-takakansi-(HUSTI,-ke-22.2.2012).jpg] [0.12 MB] [508x720] [] []
Fingerpori-5-takakansi-(HUSTI,-ke-22.2.2012).jpg
[19229] [LIITY-VASTARINTAAN-JO-TANAAN!-(Juhko,-su-19.9.2010).png] [0.24 MB] [640x1152] [] []
LIITY-VASTARINTAAN-JO-TANAAN!-(Juhko,-su-19.9.2010).png
[19228] [NN-alignmentit-(joku-pyysi-lisaa-niin-tassa-on)-(to-22.9.2011).p] [0.43 MB] [640x668] [] []
NN-alignmentit-(joku-pyysi-lisaa-niin-tassa-on)-(to-22.9.2011).p
[19227] [NN-kayttaja-ennustajalla-(Viljo82,-to-4.2.2010).png] [0.41 MB] [640x844] [] []
NN-kayttaja-ennustajalla-(Viljo82,-to-4.2.2010).png
[19226] [NN-lahtee-reilaamaan-(Mako,-ma-19.9.2011).jpg] [0.05 MB] [640x508] [] []
NN-lahtee-reilaamaan-(Mako,-ma-19.9.2011).jpg

naurunappula

(682)  · 

teppok

 · 

fingerpori

(174)  · 

propaganda

(106)  · 

jupe laamanen

(7)
14.10.2018 16:51:45
#109134 [+-] Piilota Suosittele

Tehdään luolastosta setämiesfoorumi ja vähennetään kuvien postaamisen merkitystä sivustolla. Ei niillä mitään tee muutenkaan

14.10.2018 23:53:08 | 23:53:38
#109271 [+-] Piilota Suosittele

109242

Setämiehet eivät ole yleensä järin hauskoja, ja aiheet liikkuvat nykyisin lähinnä kaljaa, runkkumatskua ja mamuja -linjalla juttujen tasolla.

[ 7 viestiä | ]