Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 138 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

:) :)
Horation velienpojat Horation velienpojat
Ismo kuvakommentti Ismo kuvakommentti
Nappulan muinainen etusivu Nappulan muinainen etusivu
SouthPark SouthPark
Teukka iskee! Teukka iskee!
Nörtti-kooste Nörtti-kooste
akusetä saria kuva: sudempentu leiri akusetä saria kuva: sudempentu leiri
Nautings Nautings
iines ankka sarjis (itse tehty) iines ankka sarjis (itse tehty)
Faruk, sekava turkkilainen Faruk, sekava turkkilainen
Naurunappula Naurunappula
Tapahtuipa kerran naurunappulassa Tapahtuipa kerran naurunappulassa
Miehistyminen. Miehistyminen.
Nörtti asioiden ytimessä Nörtti asioiden ytimessä
Irakilainen tapa Irakilainen tapa
savis ja neste savu abelin suuri möhläys :DDDD savis ja neste savu abelin suuri möhläys :DDDD
Sero-Tonin seikkailu Sero-Tonin seikkailu
kassalla2 kassalla2
Tunna ei tuomitse Tunna ei tuomitse
Hyödyllinen kuvakommentti Hyödyllinen kuvakommentti
Uusi resepti Uusi resepti
Pelle etsimässä pimppaa Pelle etsimässä pimppaa
NN Kronikull's: Uusi alku NN Kronikull's: Uusi alku
 1 094 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.36 MB, 1 tiedosto
19.10.2018 10:22:31
[ + 6 | ]

Nii saatana :D

[19399] [Nii-saatana--D-(Jensu,-ke-6.9.2017).png] [0.36 MB] [640x471] [] []
Nii-saatana--D-(Jensu,-ke-6.9.2017).png

naurunappula

(682)  · 

vegaani

(62)  · 

taksi

(30)  · 

ravintola

(31)  · 

muumit

(194)
20.10.2018 09:01:42
#110965 [+-] Piilota Suosittele

110957

Hyvin esitti urpoa vittuilevaa apinaa joka sai kyllä lopuksi ansaitusti kranaatista, muttei kuollut perkeleen neekeri.

Pääkkösellä palo vaan käpy lopuksi, ja ihan syystä.

28.11.2018 15:04:07
#126086 [+-] Piilota Suosittele

>>126054
Parempi ois osata esittää käyttäytyvää. Nyt se vaan anto pahan täysin tarpeettoman apinamaisen signaalin neekereistä (tosin tää ei ole sen, vaan ehkä käsikirjoittajan tai ohjaajan vika, ellei se itse halunnut tehdä itsestään idioottia), ja tiedäthän kuinka tulenarka tilanne on juuri lähivuosina ollut menossa rasismin suhteen...

28.11.2018 15:29:47
#126116 [+-] Piilota Suosittele

>>126092
Roolinsa mukaisesti kuten Toivolakin varmaan.. mitäpä siitä sen enempää.

Elokuvasta voi saada käsityksen, että se olisi jotenkin rasismimyönteinen jos on aivoton idiootti. Sehän on juuri päinvastoin, kuten American History X ja nyttemmin Blackkklansman.

Elokuvat on katsottava kokonaisuutena ennen huutelua. Asioista pitää voida puhua, vaikka nautunkin hieman näiden esimerkkien rasismista :P

Loppu kuitenkin päättyi tavallaan kaikissa hyvin. Eihän niissä ilman nokittelua ois ollu katsottavaa.

28.11.2018 15:45:29
#126129 [+-] Piilota Suosittele

>>126125
Se on valhe. Kaikki, jopa kirves- kulmahiomakone- ja romanienpieksemiskohtaus olivat totista dokumenttia.

Ne on homoja kaikki

-Jasper Pääkkönen intistä

:D

[ 11 viestiä | ]