Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 187 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

Yösyöttö-Sale (Jemm, ma 9.10.2017) Yösyöttö-Sale (Jemm, ma 9.10.2017)
Jotkut haluavat vain nähdä maailman palavan Jotkut haluavat vain nähdä maailman palavan
Nuuskamuikkunen (2.-4. osa m/6104) Nuuskamuikkunen (2.-4. osa m/6104)
Maahanmuuttajat. Maahanmuuttajat.
Hyviä uutisia Hyviä uutisia
paskaa paskaa
TÄS VITSIS PITÄÄ TIETÄÄ SIIAN ILMESTYS :DDDDDDDD TÄS VITSIS PITÄÄ TIETÄÄ SIIAN ILMESTYS :DDDDDDDD
muumien potretti muumien potretti
Tuukka Virtaperko -kokoelma 8 Tuukka Virtaperko -kokoelma 8
phone and shotgun3.png phone and shotgun3.png
Jonnet ei muista Jonnet ei muista
iines ankka sarjis (itse tehty) iines ankka sarjis (itse tehty)
Ruåtsi 10 000 eKr. Ruåtsi 10 000 eKr.
Pahatpeikot Pahatpeikot
Horatio-kooste 1 Horatio-kooste 1
mustanaamio menee grillille mustanaamio menee grillille
Läski Paskan vähähiilihydraattinen dieetti Läski Paskan vähähiilihydraattinen dieetti
Ebin Ebin
Kirjallisuuden klassikot - The Crucible Kirjallisuuden klassikot - The Crucible
Maikki börheästi ja tuikeasti Pollarit :3 Maikki börheästi ja tuikeasti Pollarit :3
Pyrstötähti osa 7-8 (Mora) Pyrstötähti osa 7-8 (Mora)
Sonja Sonja
kansallissankari kansallissankari
pakko ottaa pakko ottaa
 910 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto
06.12.2018 15:00:24
[ + 4 | ]

Suomen sotilas!

[21345] [Suomen-sotilas!-(la-23.2.2008).jpg] [0.03 MB] [640x887] [] []
Suomen-sotilas!-(la-23.2.2008).jpg

naurunappula

(682)  · 

suomi

(394)  · 

sotilas

(55)  · 

talvisota

(24)  · 

jatkosota

(8)
06.12.2018 15:21:36
#129577 [+-] Piilota Suosittele

Aikansa kuvankäsittelyä. Silmiä ja hampaita oli korjailtava paljon. Piti antaa kuva riittävän tasokkaasta ylläpidosta joka sitten osaltaan houkuttelisi antautumaan. Mulla oli joskus iso pinkka erilaisia propagandalehtisiä, mutta kaikki katos. Vieläkin vituttaa.

06.12.2018 20:40:38
#129793 [+-] Piilota Suosittele

Kapperkele, meikäläisen harvoja nappulaan postaamia kuvia. Näitä tuli aikanaan aika paljon Sotamuseon arkistossa naureskeltua.

Oli siellä kyllä ihan hauskoja meikäläistenkin esim Inkeriin tiputtamia lentolehtisiä.

[ 6 viestiä | ]