Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 126 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

Tuukka Virtaperko -kokoelma 7 Tuukka Virtaperko -kokoelma 7
No Jeesuksesta tietty! No Jeesuksesta tietty!
Rahapurkki. Rahapurkki.
Muumipapan rankka päivä Muumipapan rankka päivä
Seuraa elämäsi naista. Seuraa elämäsi naista.
Muumilaakson tarinoita Muumilaakson tarinoita
Jonnet ei muista irc-links -kautta, osa 2 Jonnet ei muista irc-links -kautta, osa 2
NN Kronikull's: Uusi alku NN Kronikull's: Uusi alku
AR - Anonyymit Rasistit AR - Anonyymit Rasistit
Nutella Nooa :D Nutella Nooa :D
Virkavaltaa ja kieroilua Virkavaltaa ja kieroilua
Sophia Loren ja Jayne Mansfield Sophia Loren ja Jayne Mansfield
aku ankka sarjis (itse tehty). -- (Sakolut, pe 14.5.2010) aku ankka sarjis (itse tehty). -- (Sakolut, pe 14.5.2010)
Neuvolassa. Neuvolassa.
Mind fuck Mind fuck
IIDA4 IIDA4
Aina tervetullut Aina tervetullut
naapuri sopu naapuri sopu
Pekka Pekka
Viimeinen toive Viimeinen toive
tomppeli22 tomppeli22
Naurunappula Naurunappula
Fillari takaisin Fillari takaisin
Aaaaw yeaaah :3 Aaaaw yeaaah :3
 1 469 näyttökertaa, 1 viesti, 0.4 MB, 6 tiedostoa
18.01.2019 19:46:25
[ + 7 - | ]

Tuukka Virtaperko -kokoelma 4

[23039] [Mosso-(leech,-ti-27.10.2009).jpg] [0.06 MB] [640x258] [] []
Mosso-(leech,-ti-27.10.2009).jpg
[23038] [Ninjat-(su-8.2.2009).jpg] [0.06 MB] [640x315] [] []
Ninjat-(su-8.2.2009).jpg
[23037] [Olavi-(to-13.9.2007).jpg] [0.04 MB] [640x273] [] []
Olavi-(to-13.9.2007).jpg
[23036] [Parantava-hienosaato-(su-20.1.2008).jpg] [0.08 MB] [544x593] [] []
Parantava-hienosaato-(su-20.1.2008).jpg
[23035] [Piispa-(zipappaappa,-ma-5.11.2007).jpg] [0.06 MB] [640x295] [] []
Piispa-(zipappaappa,-ma-5.11.2007).jpg
[23034] [piri-(su-9.10.2011).jpg] [0.1 MB] [540x534] [] []
piri-(su-9.10.2011).jpg

naurunappula

(682)  · 

tuukka_virtaperko

 · 

omenapuu

(25)
18.01.2019 20:43:39
#148904 [+-] Piilota Suosittele

OiGeesti niiQ, toi nauriksen läpyskä pois. :''I
Nää on valmiiksi aika pienessä formaatissa ja toi raita kutistaa niitä lisää ja rumentaa. Nää ei ees oo Virtaperkon ite sivulle lähettämiäkään, plus näitä voisi ilman tuota alapalkkia silti laittaa tuonne muistokanavalle, kun kyllä kaikki wanhat käyttäjät muistaa että ne oli siellä. :3

[ 1 viestiä | ]