OiGeesti niiQ, toi nauriksen läpyskä pois. :''I Nää on valmiiksi aika pienessä formaatissa ja toi raita kutistaa niitä lisää ja rumentaa. Nää ei ees oo Virtaperkon ite sivulle lähettämiäkään, plus näitä voisi ilman tuota alapalkkia silti laittaa tuonne muistokanavalle, kun kyllä kaikki wanhat käyttäjät muistaa että ne oli siellä. :3
[
1 viestiä
|
]
⭰
sarumanin mielipide jäkälästä
Läski Paska ja kehitysvammainen
Kauniita muistoja ;__;
Unelmia.
Epic
Läski Paska on naistenmies
:) (Mora)
ihan paska kuva
Täs pitää tietää että meni koko yö ekaa kuvaa