Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 133 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

sarumanin mielipide jäkälästä sarumanin mielipide jäkälästä
Läski Paska ja kehitysvammainen Läski Paska ja kehitysvammainen
Kauniita muistoja ;__; Kauniita muistoja ;__;
Unelmia. Unelmia.
Epic Epic
Läski Paska on naistenmies Läski Paska on naistenmies
:) (Mora) :) (Mora)
ihan paska kuva ihan paska kuva
Täs pitää tietää että meni koko yö ekaa kuvaa Täs pitää tietää että meni koko yö ekaa kuvaa
Horatio-Soini Horatio-Soini
Synnytystalkoot (to 12.10.2017) Synnytystalkoot (to 12.10.2017)
kassalla kassalla
Mamumies seikkailee jälleen! Mamumies seikkailee jälleen!
Spurdon Puutarha Spurdon Puutarha
Saattaa sittenkin olla vielä omakuva Saattaa sittenkin olla vielä omakuva
klassikko nappulasta klassikko nappulasta
Takinkääntäjä II Takinkääntäjä II
Kisukommentti Kisukommentti
Viikonloppu. Viikonloppu.
Rip Rip
Venäläinen joulu. Venäläinen joulu.
Bussikuski Bussikuski
Hyviä uutisia Hyviä uutisia
Steriilisaatio. Steriilisaatio.
 1 469 näyttökertaa, 1 viesti, 0.4 MB, 6 tiedostoa
18.01.2019 19:46:25
[ + 7 - | ]

Tuukka Virtaperko -kokoelma 4

[23039] [Mosso-(leech,-ti-27.10.2009).jpg] [0.06 MB] [640x258] [] []
Mosso-(leech,-ti-27.10.2009).jpg
[23038] [Ninjat-(su-8.2.2009).jpg] [0.06 MB] [640x315] [] []
Ninjat-(su-8.2.2009).jpg
[23037] [Olavi-(to-13.9.2007).jpg] [0.04 MB] [640x273] [] []
Olavi-(to-13.9.2007).jpg
[23036] [Parantava-hienosaato-(su-20.1.2008).jpg] [0.08 MB] [544x593] [] []
Parantava-hienosaato-(su-20.1.2008).jpg
[23035] [Piispa-(zipappaappa,-ma-5.11.2007).jpg] [0.06 MB] [640x295] [] []
Piispa-(zipappaappa,-ma-5.11.2007).jpg
[23034] [piri-(su-9.10.2011).jpg] [0.1 MB] [540x534] [] []
piri-(su-9.10.2011).jpg

naurunappula

(682)  · 

tuukka_virtaperko

 · 

omenapuu

(25)
18.01.2019 20:43:39
#148904 [+-] Piilota Suosittele

OiGeesti niiQ, toi nauriksen läpyskä pois. :''I
Nää on valmiiksi aika pienessä formaatissa ja toi raita kutistaa niitä lisää ja rumentaa. Nää ei ees oo Virtaperkon ite sivulle lähettämiäkään, plus näitä voisi ilman tuota alapalkkia silti laittaa tuonne muistokanavalle, kun kyllä kaikki wanhat käyttäjät muistaa että ne oli siellä. :3

[ 1 viestiä | ]