Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 125 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

Story of Kyösti Story of Kyösti
Tein joskus kuviksen tunnilla Tein joskus kuviksen tunnilla
Myyrä. Myyrä.
13184459841 13184459841
ilmeeni kun tajusin olevani assburger ilmeeni kun tajusin olevani assburger
Armeijassa. Armeijassa.
Läski Paska ja assburger Läski Paska ja assburger
aku ankka sarjis (itse tehty). -- (Sakolut, pe 14.5.2010) aku ankka sarjis (itse tehty). -- (Sakolut, pe 14.5.2010)
Tämmöstä tällä kertaa Tämmöstä tällä kertaa
Mind fuck Mind fuck
original rae original rae
Väinämöinen Väinämöinen
Läski Paska uskovaisena Läski Paska uskovaisena
[NNN=715887] [NNN=715887]
Jotkut haluavat vain nähdä maailman palavan Jotkut haluavat vain nähdä maailman palavan
Resilar Resilar
ES on parasta kuumana ES on parasta kuumana
Lemmikeille Lemmikeille
Taksikyyti. Taksikyyti.
>uhrilammasassburgerhattuteleportaatiojäbä :D (spray) >uhrilammasassburgerhattuteleportaatiojäbä :D (spray)
treenasin vain vähän paint-käteäni. tv: peku treenasin vain vähän paint-käteäni. tv: peku
Läski Paskan vähähiilihydraattinen dieetti Läski Paskan vähähiilihydraattinen dieetti
EHHHEHHEHE REPSIS KOPSIS :))) EHHHEHHEHE REPSIS KOPSIS :)))
aku ankka sarjis: pludon hitleristinen puolue aku ankka sarjis: pludon hitleristinen puolue
 1 462 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 09.02.2019 14:03:45
[ + 13 - | ]
👑 Plussatuin 09.02.2019.
👑 Katsotuin 09.02.2019.

AR - Anonyymit Rasistit

[24098] [AR---Anonyymit-Rasistit-(Realisti,-la-10.3.2012).png] [0.09 MB] [640x1911] [] []
AR---Anonyymit-Rasistit-(Realisti,-la-10.3.2012).png

naurunappula

(682)  · 

realisti

(14)  · 

paint

(334)  · 

rasisti

(76)
09.02.2019 16:08:52
#157498 [+-] Piilota Suosittele

>>157471
NN aikaan jos sano että monikulttuurisuus ei oo ehkä vaan rikkautta niin oli natsi tai vähintään rasisti.

ps. neekerit uuniin, ei sinne poltettavaks vaan polttoaineeks niin on jotain hyötyä

09.02.2019 20:26:24
#157596 [+-] Piilota Suosittele

157568

LOL. Ensinnäkään en määritellyt kuka sanoo, vaan sinä teit sein.

TUPLALOL
Ihmiset hyväksyvät ja pitävät normina paljon sellaista viitekehyksensä sisäpuolelta tulevaa, joka sen ulkopuolelta tullessa koetaan loukkaavana.

10.02.2019 20:36:12 | 20:37:36
#158037 [+-] Piilota Suosittele

>>157814

Lasten kanssa inttäminen on keskimäärin urheiluun käypä laji, mutta ultimaattisesti turhaa.

@Volmari85 (henkinen neekeripoika) :D

edit: korjattu "ultimaattisesti" sanan kirjoitusasu

14.04.2024 18:17:41
#614326 [+-] Piilota Suosittele

Rasismia on ennen kaikkea mamun laittaminen jonottamaan asuntoa niin kuin muutkin, laittaminen tasa-arvoiseen asemaan työpaikkojen ja koulutuspaikkojen hauissa, saati jos odottaa elävän ja olevan ihmisiksi muiden lailla.

[ 9 viestiä | ]