Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 169 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

Mamumiehen seikkailut 1-6 (Falco) Mamumiehen seikkailut 1-6 (Falco)
Pärnu - iloinen kesäkaupunki Pärnu - iloinen kesäkaupunki
Horation velienpojat Horation velienpojat
Mitäs tässä Mitäs tässä
Bagdad Badass Bagdad Badass
Ruuhka-aika Ruuhka-aika
Kiva tietää loppuu! Kiva tietää loppuu!
Ei viddu Mage :DD Ei viddu Mage :DD
Bandito Bandito
Aroma Bilbo ja kumppanit Aroma Bilbo ja kumppanit
Kengu lomailee Kengu lomailee
Hommapapan muistelmat Hommapapan muistelmat
Totuus nappulan kohtalosta Totuus nappulan kohtalosta
Le Nappula - Lidl Wayne Le Nappula - Lidl Wayne
Saku sammakko. Saku sammakko.
Maustemies Maustemies
Aktiivimallin uhri. Aktiivimallin uhri.
Läski Paska strippiklubilla Läski Paska strippiklubilla
Nörtti asioiden ytimessä Nörtti asioiden ytimessä
Omistettu Modeille Omistettu Modeille
Epic Epic
Unohdus. Unohdus.
kommentint kommentint
Pura maistaa cherrycolaa Pura maistaa cherrycolaa
 1 069 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.34 MB, 1 tiedosto
12.02.2019 17:37:39
[ + 8 - | ]

Habdin tarina

[24216] [Habdin-tarina-(Realisti,-pe-28.5.2010).jpg] [0.34 MB] [640x2815] [] []
Habdin-tarina-(Realisti,-pe-28.5.2010).jpg

naurunappula

(682)  · 

realisti

(14)  · 

paint

(334)  · 

rasismi

(148)  · 

maahanmuutto

(85)
12.02.2019 18:17:07
#158672 [+-] Piilota Suosittele

158658

"ainoa joka voi tehdä muutosta"

Samaa virttä laulettiin viimeksikin. Yritin tuolloin vääntää rautalangasta mitä hallituspaikka tarkoittaa, tuloksetta. Persut on liikaa yhdenasianliike jolle en voi povata suurta tulevaisuutta. Toisaalta voihan se olla että olenkin tällä kertaa väärässä. 11% on kuitenkin edelleen veikkaukseni.

13.02.2019 01:14:27
#158767 [+-] Piilota Suosittele

158761

Olen edelleen sitä mieltä, että persut ovat yhdenasianliike ja ne ei oikein toimi suomessa. Tai ainakaan eivät ole toimineet. En myöskään muuta veikkaustani.

13.02.2019 08:35:16 | 08:54:19
#158805 [+-] Piilota Suosittele

158772

Tai sitten puolueen kannattajat pyrkivät näkemään puolueen sekasortoisen hallitusajan positiivisena asiana. Se "kokkareiden ja kepulaisten kelkkaan loikkaaminen" on juurikin se josta puhun kun puhun hallituksessa istumisesta. Sinne ei vain yksinkertaisesti mennä omien jääräpäisten ajatustensa kanssa. Jos kuvittelee että kompromisseja ei joudu tekemään, saattaa käydä juuri kuten persuille kävi.

Persujen onneton lähihistoria ei muutu positiiviseksi asiaksi etsimällä puolue josta löytyy omasta mielestä vielä enemmän ongelmia. En lähde edes vertaamaan persuja nyt mihinkään vaan kommentoin aihetta jonka aloitti toinen käyttäjä.

[ 7 viestiä | ]