Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 147 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

Kesävaaran enkelit Kesävaaran enkelit
Ryntökaari Ryntökaari
Huomiohuora Huomiohuora
Haavisto-sarjakuva Haavisto-sarjakuva
painu vittuun peniksesi kanssa painu vittuun peniksesi kanssa
Rak. Tekn Riku Nivaoja kännissä Rak. Tekn Riku Nivaoja kännissä
Päivän propaganda-annos. Luolastosta ilman reseptiä. Päivän propaganda-annos. Luolastosta ilman reseptiä.
Missä on Afrikka? Missä on Afrikka?
Enkeli Enkeli
vituiks meni t:fordo vituiks meni t:fordo
Kuningas Laiha seikkailee 1-5 (BIGASSO) Kuningas Laiha seikkailee 1-5 (BIGASSO)
uusi taiteellinen neron leimaukseni uusi taiteellinen neron leimaukseni
Näin siinä kävi Näin siinä kävi
juoksusarjis juoksusarjis
Riffe Riffe
Pimeitä mietteitä Pimeitä mietteitä
regret man sarjis (itse tehty) regret man sarjis (itse tehty)
Remove Niblings (Valley strong) Remove Niblings (Valley strong)
Kun jätkä ja muija kohtaa. Kun jätkä ja muija kohtaa.
Naurunappulan juttukuva Iltalehdessä, Feimii tarjolla :) Naurunappulan juttukuva Iltalehdessä, Feimii tarjolla :)
kyseenalaistajamies kyseenalaistajamies
Jomppanen vs homie 97 (plussaa ajankohtaisuudesta) Jomppanen vs homie 97 (plussaa ajankohtaisuudesta)
Pekka tiesi totuuden. Pekka tiesi totuuden.
puna hilkka sarja elo kuva puna hilkka sarja elo kuva
 1 075 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.44 MB, 6 tiedostoa
23.02.2019 11:21:08
[ + 8 - | ]
👑 Plussatuin 23.02.2019.

Kebabhuumoria 1-6 (Realisti)

[24922] [Kebabhuumoria---1-(Realisti,-26.2.2012).png] [0.06 MB] [640x1287] [] []
Kebabhuumoria---1-(Realisti,-26.2.2012).png
[24921] [Kebabhuumoria---2-(Realisti,-su-26.2.2012).png] [0.06 MB] [640x1366] [] []
Kebabhuumoria---2-(Realisti,-su-26.2.2012).png
[24920] [Kebabhuumoria---3-(Realisti,-3.3.2012).png] [0.04 MB] [640x984] [] []
Kebabhuumoria---3-(Realisti,-3.3.2012).png
[24919] [Kebabhuumoria---osa-4-(Realisti,-6.4.2012).png] [0.1 MB] [640x2551] [] []
Kebabhuumoria---osa-4-(Realisti,-6.4.2012).png
[24918] [Kebabhuumoria---osa-5-(Realisti,-ma-9.4.2012).png] [0.08 MB] [640x1856] [] []
Kebabhuumoria---osa-5-(Realisti,-ma-9.4.2012).png
[24917] [Kebabhuumoria---osa-6-(Realisti,-la-5.5.2012).png] [0.1 MB] [640x3140] [] []
Kebabhuumoria---osa-6-(Realisti,-la-5.5.2012).png

naurunappula

(682)  · 

realisti

(14)  · 

paint

(334)  · 

kebab

(59)  · 

huumori

(43)
23.02.2019 12:05:22
#163422 [+-] Piilota Suosittele

Onneksi tuossa vaiheessa kun tilaa pullo-olutta niin katsee, että se tulee sieltä kaapista. Ja parempi on tietää kassinsa pullojen määrä.

JOka kauppaan saa asiakkaan. Osaan vain kerran.

[ 3 viestiä | ]