Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 183 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

V-vanha Kyrpäjyrä V-vanha Kyrpäjyrä
murha mysteeri murha mysteeri
Sauna simulaatio. Sauna simulaatio.
LOL, Kokoomus LOL, Kokoomus
Opettavainen lastenkirja (pe 30.11.2007) Opettavainen lastenkirja (pe 30.11.2007)
Armeijassa. Armeijassa.
Kannattajat Kannattajat
Läski Paska kirjoittaa internettiin Läski Paska kirjoittaa internettiin
Tarvin maitorahkaa Tarvin maitorahkaa
LITRAN PURKEISSA!! LITRAN PURKEISSA!!
Puolestaloukkaantuja Puolestaloukkaantuja
Sähkönmyyjä joni Sähkönmyyjä joni
Mitä kipu on. Mitä kipu on.
aku ankka sarjis: tsalgo aku ankka sarjis: tsalgo
Talon myynti. Talon myynti.
Aina tervetullut Aina tervetullut
Saastaiset mutakuonot Saastaiset mutakuonot
Nyd ne badugat tagaisin :DD Nyd ne badugat tagaisin :DD
tuvun huvun ja luvun rippijuhlat tuvun huvun ja luvun rippijuhlat
Aktiivimallin uhri. Aktiivimallin uhri.
Itsenäisyyspäivä. Itsenäisyyspäivä.
Paksu kuin tuksu (Mora) Paksu kuin tuksu (Mora)
Jotkut haluavat vain nähdä maailman palavan Jotkut haluavat vain nähdä maailman palavan
aku ankka saria kuva monesko lie aku ankka saria kuva monesko lie
 806 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto
06.04.2019 10:12:30
[ + 3 | ]

Lol, Keskusta

[27283] [Lol,-Keskusta-(JackKrauser,-ti-1.2.2011).gif] [0.17 MB] [500x334] [] []
Lol,-Keskusta-(JackKrauser,-ti-1.2.2011).gif

naurunappula

(682)  · 

keskusta

(51)  · 

gif

(490)  · 

paavo väyrynen

(16)  · 

matti vanhanen

(7)
06.04.2019 12:07:49
#182884 [+-] Piilota Suosittele

koko keskusta pitäis laittaa syytteeseen kaikesta suhmuroinneista. On varmaan suomen korruptuneisin puolue

06.04.2019 12:50:43
#182894 [+-] Piilota Suosittele

>>182884
"Kepu pettää aina"

Sanonta, joka on vanha ja aivan liian todellinen.

Miettikää nyt jumalauta Keskustan äänestäjät, Sipilä nappaa jonkun Bernerin jostain nurkasta ministeriksi. Tuosta noin vaan. Kokoomuslaisempi hirviö kuin Käteinen, Orpo ja Stubb yhteensä. Lastensairaalahuijari ja kaikkea muuta kivaa.
Mutta Sipilä vetää vain "Hieno nainen, viisas ja kaikkea, ministeriksi vaan. Rahat mulle ja hälle."

[ 3 viestiä | ]