Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 198 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

Ajakaamme polkupyörää unelmista tehtyä ystävyyteen :3 Ajakaamme polkupyörää unelmista tehtyä ystävyyteen :3
Maitorahka Gandalf Maitorahka Gandalf
Insuliinipistos Insuliinipistos
Sitähän se kaikki on... Sitähän se kaikki on...
Naurunappulan kuuluisia käyttäjiä Naurunappulan kuuluisia käyttäjiä
Elokuvissa. Elokuvissa.
Kiitos mestari Kiitos mestari
Suvaitsevaiston vastaisku Suvaitsevaiston vastaisku
MOI SINÄ :D JUURI SINÄ :DD MOI SINÄ :D JUURI SINÄ :DD
Yösyöttö-Sale (Jemm, ma 9.10.2017) Yösyöttö-Sale (Jemm, ma 9.10.2017)
pakko ottaa pakko ottaa
Kapteeni NN vs radio Kapteeni NN vs radio
Saatanan kissakuvat Saatanan kissakuvat
Ned sherwoodissa 2 Ned sherwoodissa 2
MacGyver vs. Tuksu MacGyver vs. Tuksu
Miehistyminen. Miehistyminen.
The Naulakko The Naulakko
stfu stfu
AKS osa 13-14/Huumorinsuojelijat osa 1-2 (Ukkostimi) AKS osa 13-14/Huumorinsuojelijat osa 1-2 (Ukkostimi)
'En koskaan' -mies, osa VII- lunnasvaatimus 'En koskaan' -mies, osa VII- lunnasvaatimus
Pyöräretki Pyöräretki
Lääkärin hairahdus. Lääkärin hairahdus.
Kapteeni NN vs paint Kapteeni NN vs paint
Muumikrapula Muumikrapula
 909 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.24 MB, 1 tiedosto
10.04.2019 17:00:11
[ + 7 | ]

Ensimmäinen kuva mustasta aukosta

[27512] [blackhole.png] [0.24 MB] [1024x682] [] []
blackhole.png

musta aukko

(6)  · 

musta

(115)  · 

aukko

 · 

black hole

 · 

naurunappula

(682)
10.04.2019 19:24:35
#185253 [+-] Piilota Suosittele

>>185218 Näin ne tiedemiehet on aina kusettanut tavallista kansaa ja eläneet herroiksi verorahoilla. Kaikki rahoitus tieteelle leikattava välittömästi nollaan ja tiedemiehet oikeisiin töihin. Kyllä sitä ennenkin on ilman tiedettä ja tiede ukkoja pärjätty. Maalaisjärki riittää ja elämän koulu on paras koulu. Kyllä jämpti on näin!

10.04.2019 19:53:08 | 20:07:45
#185284 [+-] Piilota Suosittele

>>185253
Kyä näi o!
https://youtu.be/CXV9-uIEg8c


(Mut oikeesti aika hieno uutinen ja saavutus tuo kuva. e. Muistan kun Ylen Umpimähkä-ohjelmassa, joskus vuonna 2004, Lorenz Backman kertoi, että ihminen ei oo koskaan nähnyt mustaa aukkoa. Se oli jotenkin yllättävää nuorelle knorille. Siitä asti oon venaillut kuvaa siitä.)

12.04.2019 05:48:18
#185926 [+-] Piilota Suosittele

>>185165
Ilman NN-logoakin tuo on roskaa. Se mikä siinä ympärillä näkyisi on vaan ydinfuusiossa olevaa vetyä. Lähinnä vetyä. Keskellä oleva olis sitten vaikka mutsis aukko, mutta tuo kuva on vain taiteilijan näkemys.

[ 13 viestiä | ]