Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 106 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

seppo laitela ja ismo laitela seppo laitela ja ismo laitela
Hip hop! Hip hop!
Läski Paska varastaa isänsä viinat Läski Paska varastaa isänsä viinat
Pellen seikkailut Pellen seikkailut
painu vittuun peniksesi kanssa painu vittuun peniksesi kanssa
Ahkera kokki. Ahkera kokki.
Onko ongelmia naapuri? Onko ongelmia naapuri?
Kapteeni Naurunappula Kapteeni Naurunappula
Läski Paska ja mustan miehen paluu Läski Paska ja mustan miehen paluu
Vahinkorasisti fanart. Vahinkorasisti fanart.
Henrika. Henrika.
Kapteeni NN vs furryt Kapteeni NN vs furryt
Monskuun kalenteri Monskuun kalenteri
Penis ongelma Penis ongelma
Rahapurkki. Rahapurkki.
Joku random nettisivu Joku random nettisivu
Kim-kollaasi 3 Kim-kollaasi 3
Monimediatesti Monimediatesti
filateliaa filateliaa
Kadonneen savustus pöntön metsästäjät :DD Kadonneen savustus pöntön metsästäjät :DD
ilta-nappulisanomatlehti ilta-nappulisanomatlehti
Enhän vaan repostannut? Enhän vaan repostannut?
Combosarjis - sellissä Combosarjis - sellissä
Adoptio Adoptio
 906 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.24 MB, 1 tiedosto
10.04.2019 17:00:11
[ + 7 | ]

Ensimmäinen kuva mustasta aukosta

[27512] [blackhole.png] [0.24 MB] [1024x682] [] []
blackhole.png

musta aukko

(6)  · 

musta

(115)  · 

aukko

 · 

black hole

 · 

naurunappula

(682)
10.04.2019 19:24:35
#185253 [+-] Piilota Suosittele

>>185218 Näin ne tiedemiehet on aina kusettanut tavallista kansaa ja eläneet herroiksi verorahoilla. Kaikki rahoitus tieteelle leikattava välittömästi nollaan ja tiedemiehet oikeisiin töihin. Kyllä sitä ennenkin on ilman tiedettä ja tiede ukkoja pärjätty. Maalaisjärki riittää ja elämän koulu on paras koulu. Kyllä jämpti on näin!

10.04.2019 19:53:08 | 20:07:45
#185284 [+-] Piilota Suosittele

>>185253
Kyä näi o!
https://youtu.be/CXV9-uIEg8c


(Mut oikeesti aika hieno uutinen ja saavutus tuo kuva. e. Muistan kun Ylen Umpimähkä-ohjelmassa, joskus vuonna 2004, Lorenz Backman kertoi, että ihminen ei oo koskaan nähnyt mustaa aukkoa. Se oli jotenkin yllättävää nuorelle knorille. Siitä asti oon venaillut kuvaa siitä.)

12.04.2019 05:48:18
#185926 [+-] Piilota Suosittele

>>185165
Ilman NN-logoakin tuo on roskaa. Se mikä siinä ympärillä näkyisi on vaan ydinfuusiossa olevaa vetyä. Lähinnä vetyä. Keskellä oleva olis sitten vaikka mutsis aukko, mutta tuo kuva on vain taiteilijan näkemys.

[ 13 viestiä | ]