Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 208 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

älkää kertoko tästä tutankhamon kuvasta modeille älkää kertoko tästä tutankhamon kuvasta modeille
Soppa Soppa
Kisukommentti Kisukommentti
sierraal3.gif sierraal3.gif
Kiitos mestari Kiitos mestari
Korttipeli Korttipeli
LITRAN PURKEISSA!! LITRAN PURKEISSA!!
Aika tavaransa kaupitsee. Aika tavaransa kaupitsee.
Stargåte Stargåte
Katariina. Katariina.
Emmie tiiä! Emmie tiiä!
Suomi says welcome Suomi says welcome
eeässää eeässää
Kun hyysärit vaikenevat Kun hyysärit vaikenevat
Maahanmuuttajat. Maahanmuuttajat.
Jonnen seikkailut 1-3 Jonnen seikkailut 1-3
Rötv Rötv
Aina tervetullut Aina tervetullut
krapula akun kosto (oma tekemä sarja kuva) krapula akun kosto (oma tekemä sarja kuva)
alzheimer alzheimer
kassalla kassalla
Ajakaamme polkupyörää unelmista tehtyä ystävyyteen :3 Ajakaamme polkupyörää unelmista tehtyä ystävyyteen :3
yeees yeees
Takinkääntäjän kosto Takinkääntäjän kosto
 909 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.24 MB, 1 tiedosto
10.04.2019 17:00:11
[ + 7 | ]

Ensimmäinen kuva mustasta aukosta

[27512] [blackhole.png] [0.24 MB] [1024x682] [] []
blackhole.png

musta aukko

(6)  · 

musta

(115)  · 

aukko

 · 

black hole

 · 

naurunappula

(682)
10.04.2019 19:24:35
#185253 [+-] Piilota Suosittele

>>185218 Näin ne tiedemiehet on aina kusettanut tavallista kansaa ja eläneet herroiksi verorahoilla. Kaikki rahoitus tieteelle leikattava välittömästi nollaan ja tiedemiehet oikeisiin töihin. Kyllä sitä ennenkin on ilman tiedettä ja tiede ukkoja pärjätty. Maalaisjärki riittää ja elämän koulu on paras koulu. Kyllä jämpti on näin!

10.04.2019 19:53:08 | 20:07:45
#185284 [+-] Piilota Suosittele

>>185253
Kyä näi o!
https://youtu.be/CXV9-uIEg8c


(Mut oikeesti aika hieno uutinen ja saavutus tuo kuva. e. Muistan kun Ylen Umpimähkä-ohjelmassa, joskus vuonna 2004, Lorenz Backman kertoi, että ihminen ei oo koskaan nähnyt mustaa aukkoa. Se oli jotenkin yllättävää nuorelle knorille. Siitä asti oon venaillut kuvaa siitä.)

12.04.2019 05:48:18
#185926 [+-] Piilota Suosittele

>>185165
Ilman NN-logoakin tuo on roskaa. Se mikä siinä ympärillä näkyisi on vaan ydinfuusiossa olevaa vetyä. Lähinnä vetyä. Keskellä oleva olis sitten vaikka mutsis aukko, mutta tuo kuva on vain taiteilijan näkemys.

[ 13 viestiä | ]