Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 206 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

Voi veljet Voi veljet
Nipsun kesä oli 5/5 Nipsun kesä oli 5/5
Se oli tonnin pekoni Se oli tonnin pekoni
Rip in pieces NN Rip in pieces NN
Muumipappa Muumipappa
Lääkärin hairahdus. Lääkärin hairahdus.
Pari pimppiä Pari pimppiä
Oppia ikä kaikki. Oppia ikä kaikki.
Lukio vs. Amis Lukio vs. Amis
Dog Fort Dog Fort
Naurunappula Fingerporissa Naurunappula Fingerporissa
omakivaa altaassa omakivaa altaassa
Get out from here Get out from here
Kilju-Aku Kilju-Aku
Perjantai, pakko ottaa Perjantai, pakko ottaa
Kuvakommentti Kuvakommentti
kassalla kassalla
Soluttautuja Soluttautuja
Quantum Of Soini Quantum Of Soini
Eläinlääkärissä. Eläinlääkärissä.
Pekka Pekka
Luvatun kansan eväät :-----------DD Luvatun kansan eväät :-----------DD
Prinssi Hurmos. Prinssi Hurmos.
Ravintolassa. Ravintolassa.
 1 081 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.59 MB, 1 tiedosto
15.05.2019 10:04:19
[ + 6 - | ]

Muumibyl (Virallinen Falco 1-v juhlasarjakuva)

[29625] [Muumibyl-(Virallinen-Falco-1-v-juhlasarjakuva,-la-18.9.2010).jpg] [0.59 MB] [640x4805] [] []
Muumibyl-(Virallinen-Falco-1-v-juhlasarjakuva,-la-18.9.2010).jpg

naurunappula

(682)  · 

muumit

(194)  · 

skinilaakson tarinoita

(33)  · 

falco

(37)
15.05.2019 15:43:55
#202234 [+-] Piilota Suosittele

"Kirottu länsiteknologia" Klassikko elokuvasta? "Missä se vika on? Kirottu länsi teknologia! Vladimir! Reaktori on ylikuumentunut, jäähdytys järjestelmässä on jotain häikkää. Jjuumalauta! Ja koko ohjaus järjestelmä on taas jumissa! Sergei! Sergei, missä se Sergei luuhaa? Mjitä? Sinähän palvelit aiemmin jydinvjoimalassa? Joo,tsernobylissä, mitä sitte? Reaktorin jäähdytys mättää ja sinähän tunnet nämä vehkeet, painu reaktori kammioon ja selvitä mikä on vikana. Joo kiitti. Tsernobyl, miksi se nimi kuullostaa tutulta? Tsernobyl... TSERNOBYL! FUKOOOOV!!!"

15.05.2019 17:16:20
#202284 [+-] Piilota Suosittele

>>202281
Nimenomaan. Paljon vapaaehtoistyötä koulun puolelta (puvustus rättitunneilla, osa efekteistä varmaan kuvankäsittely- ja 3d mallinnustunneilta jne.). Sosiaalisia kavereita varmaan.

15.05.2019 22:52:49
#202485 [+-] Piilota Suosittele

>>202234

Anna olla viimeinen kerta kun sormeilen jäädytysjärjestelmää...
Mutta ku mulla oli kylymä.
Igor, jonain päivänä minä vielä....
TE OLETTE NYT MINUN VANKEJANI JA TEETTE NIINKUIN MINÄ SANON, TAI ALKAA SATTUA!!!

16.05.2019 15:27:38
#202628 [+-] Piilota Suosittele

>>202281
tasoon nähden 4/5

Ei sillä ole merkitystä mikä on leffan budjetti, tai onko siinä huippunäyttelijöitä, sillä on merkitystä, onko leffa hyvä. 7/10 annan tuolle.

Antaisin 8/10 jos avaruusaluskohtaukset olisivat tehty blue/green screeniä vasten, ja vastaukset kyllä söör jne muutettu ihan vaan kyllä herra kapteeni.

Kyllähän sitä työstettiinkin 6 vuotta muistaakseni. Seuraavalle osalle samat arvopisteet, vaikka seassa on nimekkäitäkin näyttelijöitä ja CGI:t paremmin hallussa. Budjetti oli myös suuri suomalaiselokuvalle (7,5 milj.).

[ 7 viestiä | ]