Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 158 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

Menneisyyden vanki Menneisyyden vanki
Vesku Vesku
Rotta 1-6 (hallelujaa) Rotta 1-6 (hallelujaa)
NN:n viimenen kuva NN:n viimenen kuva
Onnellinen pariskunta. Onnellinen pariskunta.
original rae original rae
Hyviä uutisia Hyviä uutisia
Läheltäpitimies 1-3, 5-6 (Pastilli_Peku) Läheltäpitimies 1-3, 5-6 (Pastilli_Peku)
Dog Fort Dog Fort
Ulius Caesar Ulius Caesar
Kuningas Laiha seikkailee 1-5 (BIGASSO) Kuningas Laiha seikkailee 1-5 (BIGASSO)
Unelmien mies. Unelmien mies.
Richard Scarry - Lihakauppias Richard Scarry - Lihakauppias
Thors Thors
Lamaha Lamaha
Sitähän se kaikki on... Sitähän se kaikki on...
Pellen seikkailut Pellen seikkailut
PROFEETTA PAAVON USKOON TULO :D :DD PROFEETTA PAAVON USKOON TULO :D :DD
Naurunappulan juttukuva Iltalehdessä, Feimii tarjolla :) Naurunappulan juttukuva Iltalehdessä, Feimii tarjolla :)
kyseenalaistajamies kyseenalaistajamies
Tasapainoista parkouria :3 Tasapainoista parkouria :3
Naurunappulan Hotocaust Naurunappulan Hotocaust
Kissojen runoja Kissojen runoja
Naurunappulalla oli loiston hetkensä ;___; Naurunappulalla oli loiston hetkensä ;___;
 1 246 näyttökertaa, 1 viesti, 0.17 MB, 1 tiedosto
19.08.2019 00:20:43
[ + 8 | ]

intti nykyaikana

[33354] [nortti-intissa.jpg] [0.17 MB] [640x856] [] []
nortti-intissa.jpg

intti

(39)  · 

nörtti

(60)  · 

vapautus

 · 

rage

(214)
18.03.2021 23:39:41
#448937 [+-] Piilota Suosittele

Melkein 20-vuotta sitten intti oli oikea paikka läskille nuorelle miehelle.
P-koulutus kausi ryynättiin kasarmin radalla, viereisessä harjoitus"kylässä".
Koulutushaara jaksolla ryynättiin salilla, maastossa ja harjoiteltiin aketusta.
Erikoiskoulutus kaudella ryynättiin vähän, mutta luokka opetus oli perseestä.
Joukkokoulutus kaudella ryynättiin kaikkialla.
Intin sapuska oli pääosin hyvää ja sitä riitti, mutta ei sillä lihomaan päässyt, alokaskaudella alikeisarit vielä teki perinteistä "myöhässä syömään, aikaa aterioimiseen 5minuuttia!" ja linjaston läpäisy kesti pelkästään sen 5min.
Joten itse tiputin 13kg painoa, mutta joukkueen "hylje / sotanorsu" tiputti 6kk aikana 27kg, tosin yksi vähän hernekeppi tapaus taas todettiin kärsivän anemiasta ja raudanpuutteesta, joutui pari kertaa metsäreissujen jälkeen tippaan kun arvot oli tippunut liian alas.
Kaiken kaikkiaan intti oli kuntouttava tai tervehdyttävä kokemus itselle ja kavereille, tosin osa armeija tutuista oppi intissä tupakoimaan, mikä oli sinänsä hupaisaa koska silloin juuri paasattiin että veksi jakaa ilmaiseksi lopettamista yrittäville nikotiini purkkaa ja joka paikassa oli niitä "Stop tupakoinnille" julisteita.
Oli se kivaa aikaa se...

[ 1 viestiä | ]