Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 125 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

Vitun köyhät! Vitun köyhät!
Naurunappulan juttukuva Iltalehdessä, Feimii tarjolla :) Naurunappulan juttukuva Iltalehdessä, Feimii tarjolla :)
Hommapapan muistelmat Hommapapan muistelmat
Tuksun häät Tuksun häät
Näin siinä kävi Näin siinä kävi
Herraskala Herraskala
isämmaa puolustettu isämmaa puolustettu
Sophia Loren ja Jayne Mansfield Sophia Loren ja Jayne Mansfield
Where is your God now?! >:3 Where is your God now?! >:3
Jonnet ei muista irc-links -aikakautta Jonnet ei muista irc-links -aikakautta
>uhrilammasassburgerhattuteleportaatiojäbä :D (spray) >uhrilammasassburgerhattuteleportaatiojäbä :D (spray)
Perus Muikkunen. (DethGuyX3, pe 12.7.2013) Perus Muikkunen. (DethGuyX3, pe 12.7.2013)
Kun hyysärit vaikenevat Kun hyysärit vaikenevat
Ned sherwoodissa 2 Ned sherwoodissa 2
Saastaiset mutakuonot Saastaiset mutakuonot
regret man sarjis (itse tehty) regret man sarjis (itse tehty)
Tuukka Virtaperko -kokoelma 1 Tuukka Virtaperko -kokoelma 1
Oppia ikä kaikki. Oppia ikä kaikki.
jeesus jeesus
voi ei voi ei
tukifuu tukifuu
Dolan huolehtii veljenpojista Dolan huolehtii veljenpojista
suvakki suvakki
Resilar Resilar
 868 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.08 MB, 2 tiedostoa
09.01.2020 07:21:50
[ + 5 - | ]

Lumenylikurkkaajat

[38334] [1249705.jpg] [0.04 MB] [640x498] [] []
1249705.jpg
[38333] [Interesting_Thing_Here.jpg] [0.05 MB] [600x600] [] []
Interesting_Thing_Here.jpg

kissa

(5208)  · 

lumi

(122)  · 

hanki

(6)  · 

seisoo

(36)  · 

aita

(37)  · 

mortti

(150)  · 

vivamort

(152)
09.01.2020 13:43:35 | 13:44:41
#291664 [+-] Piilota Suosittele

:333

Mitähän siellä kinoksien takana näkyy?


(Ylipitkä sivuhistoria on ylipitkä ;3 )

Alempi bendele ylpeä huumonilla teettämistään lumitöistä :3

Oliko tuo kaulapanta ennen sinistä? Tarkoitan siis että juuri ennen sinistä ;3

09.01.2020 13:54:05 | 14:02:29
#291669 [+-] Piilota Suosittele

>>291664
Vivamortin ensimmäinen "vapaa" talvi, ikää 1,5v. :3

Ei näy kuvasta, mutta tuo kuistin aita on about 1,6m korkea ja hän hyppäsi tuonne päälle yhdellä loikalla ihmettelemään valkeaa maata.
(vanha jpg huono, sen aikainen kamera huonompi ;)

09.01.2020 13:56:13 | 13:56:53
#291670 [+-] Piilota Suosittele

>>291669

:333 Onkin niin uteliaan näköinen Vahtimortti :3 "Mitä tuo kaikki valkoinen on? O___O"

Ensin väistellään viimaa murheellisen musiikin säestyksellä ja kohta ollaan hangessa :333 Jospa se lumi ei mene samalla tavalla börhkarvojen läpi kuin tuuli :3

Ei mitään, peruna on ihan hyvä kuvausväline ;3 Jestas mikä singahdus :333 Huomaa että on treenattu ahkerasti ;3

[ 3 viestiä | ]