Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 117 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

Suomimies 4-5 (pastilor_peku) Suomimies 4-5 (pastilor_peku)
Gunman gone wild Gunman gone wild
ilta-nappulisanomatlehti ilta-nappulisanomatlehti
Voihan nenä :-----D Voihan nenä :-----D
Mielipiteeni turriponipaskasta Mielipiteeni turriponipaskasta
Riffe hapoissa Riffe hapoissa
Gondola Gondola
Pako Pako
Kim-kollaasi 3 Kim-kollaasi 3
Monskuun kalenteri Monskuun kalenteri
Enkeli lumitöissä Enkeli lumitöissä
Kun miehellä on liian pieni. Kun miehellä on liian pieni.
Hyvät bileet Hyvät bileet
Kourallinen pakolaisia Kourallinen pakolaisia
Valtiomuodon valinta 1-4 (Falco) Valtiomuodon valinta 1-4 (Falco)
Yösyöttö-Sale (Jemm, ma 9.10.2017) Yösyöttö-Sale (Jemm, ma 9.10.2017)
Nuuskamuikkunen (2.-4. osa m/6104) Nuuskamuikkunen (2.-4. osa m/6104)
Läski Paska menee töihin Läski Paska menee töihin
Takinkääntäjä Takinkääntäjä
Yhteiskunnallisesti kantaaottava sarjakuva 7-8 Yhteiskunnallisesti kantaaottava sarjakuva 7-8
Disneylandissa Disneylandissa
:yes: :yes:
NN vs luolasto NN vs luolasto
murot_loppu_ebin.jpg murot_loppu_ebin.jpg
 868 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.08 MB, 2 tiedostoa
09.01.2020 07:21:50
[ + 5 - | ]

Lumenylikurkkaajat

[38334] [1249705.jpg] [0.04 MB] [640x498] [] []
1249705.jpg
[38333] [Interesting_Thing_Here.jpg] [0.05 MB] [600x600] [] []
Interesting_Thing_Here.jpg

kissa

(5208)  · 

lumi

(122)  · 

hanki

(6)  · 

seisoo

(36)  · 

aita

(37)  · 

mortti

(150)  · 

vivamort

(152)
09.01.2020 13:43:35 | 13:44:41
#291664 [+-] Piilota Suosittele

:333

Mitähän siellä kinoksien takana näkyy?


(Ylipitkä sivuhistoria on ylipitkä ;3 )

Alempi bendele ylpeä huumonilla teettämistään lumitöistä :3

Oliko tuo kaulapanta ennen sinistä? Tarkoitan siis että juuri ennen sinistä ;3

09.01.2020 13:54:05 | 14:02:29
#291669 [+-] Piilota Suosittele

>>291664
Vivamortin ensimmäinen "vapaa" talvi, ikää 1,5v. :3

Ei näy kuvasta, mutta tuo kuistin aita on about 1,6m korkea ja hän hyppäsi tuonne päälle yhdellä loikalla ihmettelemään valkeaa maata.
(vanha jpg huono, sen aikainen kamera huonompi ;)

09.01.2020 13:56:13 | 13:56:53
#291670 [+-] Piilota Suosittele

>>291669

:333 Onkin niin uteliaan näköinen Vahtimortti :3 "Mitä tuo kaikki valkoinen on? O___O"

Ensin väistellään viimaa murheellisen musiikin säestyksellä ja kohta ollaan hangessa :333 Jospa se lumi ei mene samalla tavalla börhkarvojen läpi kuin tuuli :3

Ei mitään, peruna on ihan hyvä kuvausväline ;3 Jestas mikä singahdus :333 Huomaa että on treenattu ahkerasti ;3

[ 3 viestiä | ]