Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 137 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

Vesku Vesku
Hyviä uutisia Hyviä uutisia
Arkistoista Arkistoista
Maahanmuuttajat. Maahanmuuttajat.
Kun miehellä on liian pieni. Kun miehellä on liian pieni.
Kuljetuskomppanian Tst-harjoitus Kuljetuskomppanian Tst-harjoitus
seppo laitela ja ismo laitela seppo laitela ja ismo laitela
Nimittäin Nimittäin
Rämehomo. Rämehomo.
Tuukka Virtaperko -kokoelma 4 Tuukka Virtaperko -kokoelma 4
Paint Tintti osa.1 Paint Tintti osa.1
Morttilimppu :3 Morttilimppu :3
Muumibyl (Virallinen Falco 1-v juhlasarjakuva) Muumibyl (Virallinen Falco 1-v juhlasarjakuva)
Seksiä. Seksiä.
klassikko nappulasta klassikko nappulasta
Hyvää ystävänpäivää. Hyvää ystävänpäivää.
Päästäisten kohtalo (Murder of a Shrew) Päästäisten kohtalo (Murder of a Shrew)
Miehistyminen. Miehistyminen.
Miro Miro
Ismo kuvakommentti Ismo kuvakommentti
Ainoa heikkous Ainoa heikkous
Herra kersantti Herra kersantti
Suomi mainittu! Suomi mainittu!
Pellen seikkailut Pellen seikkailut
 961 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 14.01.2020 22:43:49
[ + 5 - | ]

kaleksia

[38519] [cxx.jpg] [0.09 MB] [476x1048] [] []
cxx.jpg

15.01.2020 01:42:59
#293884 [+1] Piilota Suosittele

Hetkonen... Toihan oli (12,90€ - pantit kori 2,20€ ja pullot 2,40€ = 8,30€) halvempaa kuin nykysin virossa. Tais olla lautakasa matin veron alennusten ansiota joskus vuonna 2004, silloin sai paikallisesta ruokavarastosta viikonlopun startteri mäyriksen joko karhua tai koffia ja zippi askin lämää tasan 10€, ääs marketista sai pullokorin lahden erikoista tai ruuti(?) olutta tasan 16€ ja kaupungissa prisma myi kurjala (tölkki)salkkuja 15,90€. Cassa (keskon) myi vaihtelevia merkkejä 16€ kori(huom. kori pantti teki edullisemmaksi verrattuna mäyrikseen) tai sama ölyt 7,95 mäyriksenä. Voi niitä aikoja.

16.09.2021 11:40:35
#501207 [+-] Piilota Suosittele

>>293844

Juomajakelu oli myös parempaa silloin. Ei ollut ongelmia niin kuin nykyään. Mutta tämä lähti siitä, että juomapullopalautukset pitää saada halvemmaksi. Siksi lasipullot poistuivat markkinoilta. Tilalle tuli tölkit, jotka hajoavat monet ja pintanirhaisusta. Hinta myös nousi äärettömiin.

Että voidaankin sanoa, että hyvin meni.

[ 14 viestiä | ]