Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 169 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

Lääkärin hairahdus. Lääkärin hairahdus.
Tarinassa on ruotsalainen viikingi Tarinassa on ruotsalainen viikingi
Vitun köyhät! Vitun köyhät!
sniff.jpg sniff.jpg
iines ankka sarjis (itse tehty) iines ankka sarjis (itse tehty)
Venäläisiä vapauttajia Venäläisiä vapauttajia
Combosarjis - sellissä Combosarjis - sellissä
aku ankka sarjis: tsalgo aku ankka sarjis: tsalgo
rasmusnallea kiinnostaa, muumia ei rasmusnallea kiinnostaa, muumia ei
sierraal3.gif sierraal3.gif
eeässää eeässää
Taksikyyti. Taksikyyti.
Avulias naapuri. Avulias naapuri.
Huomiohuora Huomiohuora
Where is your God now?! >:3 Where is your God now?! >:3
Faruk, sekava turkkilainen Faruk, sekava turkkilainen
Jotkut haluavat vain nähdä maailman palavan Jotkut haluavat vain nähdä maailman palavan
Suomimies 4-5 (pastilor_peku) Suomimies 4-5 (pastilor_peku)
Lamaha Lamaha
On siellä paskaakin On siellä paskaakin
Nörtti asioiden ytimessä Nörtti asioiden ytimessä
Simo Sisu seikkailee Simo Sisu seikkailee
murha mysteeri murha mysteeri
Lentäjä Lentäjä
 813 näyttökertaa, 6 viestiä, 4.56 MB, 1 tiedosto
23.01.2020 11:34:03
[ + 5 | ]

Rötv

[38800] [tiedosto.png] [4.56 MB] [2560x1912] [] []
tiedosto.png

kissa

(5209)  · 

vivamort

(152)  · 

nukkuu

(210)  · 

kynsi

(10)  · 

tuoli

(83)  · 

häntä

(84)  · 

mortti

(150)
23.01.2020 11:43:02
#297814 [+-] Piilota Suosittele

Näyttää siltä, että ollaan asiallisesti vain yhdellä kyljellä. Ellei sitten keskivartalo kierry 360 astetta, joka olisi vain pilkkaa meitä ihmisiä kohtaan.

23.01.2020 23:10:52
#298138 [+-] Piilota Suosittele

>>297815

Riks, raks ja poks ;______; X____X

*Hurr hurr* ;3


Riisimurot on jotenkin hyviä vaikka ei maistu miltään, pitäisiköhän ostaa joskus piiiitkästä aikaa? :3 Rainbowin moniviljarinkulapaketti yleensä lähtee mukaan jos jotain, ne on parempia kuin Cheeriosit.

24.01.2020 14:10:24
#298436 [+-] Piilota Suosittele

>>298251

Joo, keski-ikä uhkaa >:3 Vrt. stereotyyppinen keski-ikäinen mies ruokakaupassa "siis kattokaa nyt miten paljon halvemmaksi tulisi jos me kaikki syötäisiin tätä" ;3

Kiltti poika <3 :3

[ 6 viestiä | ]