Näyttää siltä, että ollaan asiallisesti vain yhdellä kyljellä. Ellei sitten keskivartalo kierry 360 astetta, joka olisi vain pilkkaa meitä ihmisiä kohtaan.
Riisimurot on jotenkin hyviä vaikka ei maistu miltään, pitäisiköhän ostaa joskus piiiitkästä aikaa? :3 Rainbowin moniviljarinkulapaketti yleensä lähtee mukaan jos jotain, ne on parempia kuin Cheeriosit.
Joo, keski-ikä uhkaa >:3 Vrt. stereotyyppinen keski-ikäinen mies ruokakaupassa "siis kattokaa nyt miten paljon halvemmaksi tulisi jos me kaikki syötäisiin tätä" ;3
Kiltti poika <3 :3
[
6 viestiä
|
]
⭰
Tunteet.
Ensimmäinen kuvakommentti
pettynyt kimi
Tuukka Virtaperko -kokoelma 6
Hattupäinen koira
Takinkääntäjä
hitler
Läski Paska saa syövän
Kaupunkipuolustuksen perusoppi
Linja-autossa on dunnelmaa :DD
Party like Slayjer.
Perus Muikkunen. (DethGuyX3, pe 12.7.2013)
Niiloa vituttaa
Menneisyyden vanki
Kim-kollaasi 3
tulokkuus
Naurunappulan kuuluisia käyttäjiä
Jyrki the vahinkorasistinen K-kauppias 1-4 (hallelujaa)