Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 202 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

Tunteet. Tunteet.
Ensimmäinen kuvakommentti Ensimmäinen kuvakommentti
pettynyt kimi pettynyt kimi
Tuukka Virtaperko -kokoelma 6 Tuukka Virtaperko -kokoelma 6
Hattupäinen koira Hattupäinen koira
Takinkääntäjä Takinkääntäjä
hitler hitler
Läski Paska saa syövän Läski Paska saa syövän
Kaupunkipuolustuksen perusoppi Kaupunkipuolustuksen perusoppi
Linja-autossa on dunnelmaa :DD Linja-autossa on dunnelmaa :DD
Party like Slayjer. Party like Slayjer.
Perus Muikkunen. (DethGuyX3, pe 12.7.2013) Perus Muikkunen. (DethGuyX3, pe 12.7.2013)
Niiloa vituttaa Niiloa vituttaa
Menneisyyden vanki Menneisyyden vanki
Kim-kollaasi 3 Kim-kollaasi 3
tulokkuus tulokkuus
Naurunappulan kuuluisia käyttäjiä Naurunappulan kuuluisia käyttäjiä
Jyrki the vahinkorasistinen K-kauppias 1-4 (hallelujaa) Jyrki the vahinkorasistinen K-kauppias 1-4 (hallelujaa)
Tein joskus kuviksen tunnilla Tein joskus kuviksen tunnilla
Prinssi Hurmos. Prinssi Hurmos.
regret man sarjis (itse tehty) regret man sarjis (itse tehty)
giding's me? giding's me?
Bed intruder Bed intruder
Vanhanen Vanhanen
 813 näyttökertaa, 6 viestiä, 4.56 MB, 1 tiedosto
23.01.2020 11:34:03
[ + 5 | ]

Rötv

[38800] [tiedosto.png] [4.56 MB] [2560x1912] [] []
tiedosto.png

kissa

(5209)  · 

vivamort

(152)  · 

nukkuu

(210)  · 

kynsi

(10)  · 

tuoli

(83)  · 

häntä

(84)  · 

mortti

(150)
23.01.2020 11:43:02
#297814 [+-] Piilota Suosittele

Näyttää siltä, että ollaan asiallisesti vain yhdellä kyljellä. Ellei sitten keskivartalo kierry 360 astetta, joka olisi vain pilkkaa meitä ihmisiä kohtaan.

23.01.2020 23:10:52
#298138 [+-] Piilota Suosittele

>>297815

Riks, raks ja poks ;______; X____X

*Hurr hurr* ;3


Riisimurot on jotenkin hyviä vaikka ei maistu miltään, pitäisiköhän ostaa joskus piiiitkästä aikaa? :3 Rainbowin moniviljarinkulapaketti yleensä lähtee mukaan jos jotain, ne on parempia kuin Cheeriosit.

24.01.2020 14:10:24
#298436 [+-] Piilota Suosittele

>>298251

Joo, keski-ikä uhkaa >:3 Vrt. stereotyyppinen keski-ikäinen mies ruokakaupassa "siis kattokaa nyt miten paljon halvemmaksi tulisi jos me kaikki syötäisiin tätä" ;3

Kiltti poika <3 :3

[ 6 viestiä | ]