Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 114 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

Vaalilupaukset Vaalilupaukset
Mestari pepe Mestari pepe
Lahti, syyskuu 2015 nevö forget Lahti, syyskuu 2015 nevö forget
Mamumiehen seikkailut 1-6 (Falco) Mamumiehen seikkailut 1-6 (Falco)
Näin siinä kävi Näin siinä kävi
Läski Paska ja mustan miehen paluu Läski Paska ja mustan miehen paluu
rasmusnallea kiinnostaa, muumia ei rasmusnallea kiinnostaa, muumia ei
No Jeesuksesta tietty! No Jeesuksesta tietty!
Ruåtsi 10 000 eKr. Ruåtsi 10 000 eKr.
Turribussi 2011 Turribussi 2011
NN im kinda disappoint NN im kinda disappoint
Mitä vittua minä luen Mitä vittua minä luen
Jonnet ei muista Jonnet ei muista
Miro Miro
The Harpoons!.jpg The Harpoons!.jpg
Virkavaltaa ja kieroilua Virkavaltaa ja kieroilua
Valtiomuodon valinta 1-4 (Falco) Valtiomuodon valinta 1-4 (Falco)
ääniä yössä ääniä yössä
Läski Paska käy nettitreffeillä Läski Paska käy nettitreffeillä
Pari pimppiä Pari pimppiä
Hinti ISISissä Hinti ISISissä
Gay Gay
Aku Ankka ja Suuri Ponisota Aku Ankka ja Suuri Ponisota
Syö 1337 muroja ja ole 1337. Syö 1337 muroja ja ole 1337.
 910 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.02 MB, 1 tiedosto
17.02.2020 19:59:42
[ + 3 - | ]

kuka muistaa

[39785] [nappula-kalastelu.png] [0.02 MB] [952x716] [] []
nappula-kalastelu.png

muokattu

 · 

varoitus

(26)  · 

naurunappula

(682)
18.02.2020 00:27:53
#308250 [+-] Piilota Suosittele

>>308219
tonnin läppärissä saa tulla vikaa kuukaudessa

Sitten oli aihetta fiksata. Mun älypuhelin ei menny takuun piikkiin.


Kohta on näytöt 16-64k ja yhtä kuollutta pikseliä ei näe edes mikroskoopilla.

18.02.2020 22:43:32
#308591 [+-] Piilota Suosittele

Mulla ilmesty joskus näytölle pari jumipikkelssiä. Otaksuin että alkaa olla näytön käyttöikä lopussa enkä elätelly kovin isoja toiveita mut ajoin kuiteski pitkään jotain softaa mikä näytti siinä kohtaa nopeesti vaihtuvaa kuvioo siinä toivossa että kuva-elementin jumppaaminen saisi sen epäjumiin. Ei saanut. Lopuks sit vaan tökin niitä pikseleitä topsulla ja nehän lähti taas pelittään. Tästä on jo kolme tai neljä vuotta eivätkä oo tulleet takasin.

01.01.2022 07:09:35
#535364 [+-] Piilota Suosittele

Jäi selaamatta viimeset vuodet koska paskaa. Ja joku näköjään vetää täällä Nakuankka- nimellä joka oli meikällä nappulassa.

[ 12 viestiä | ]