Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 179 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

lyijy: omat statsit lyijy: omat statsit
V-vanha Kyrpäjyrä V-vanha Kyrpäjyrä
Seposta on moneksi Seposta on moneksi
Ei vituta (Calvin, ma 26.12.2011) Ei vituta (Calvin, ma 26.12.2011)
Horation velienpojat Horation velienpojat
:yes: :yes:
Epic Epic
Disneylandissa Disneylandissa
seppo laitela ja ismo laitela seppo laitela ja ismo laitela
Synnytystalkoot (to 12.10.2017) Synnytystalkoot (to 12.10.2017)
Täs pitää tietää että meni koko yö ekaa kuvaa Täs pitää tietää että meni koko yö ekaa kuvaa
Baarissa. Baarissa.
Kim-kollaasi 3 Kim-kollaasi 3
Kirjallisuuden klassikot - The Crucible Kirjallisuuden klassikot - The Crucible
Horatio-Soini Horatio-Soini
Läski Paska kuolee nälkään Läski Paska kuolee nälkään
Takinkääntäjä Takinkääntäjä
Vesku Vesku
Lautasarjakuva 1-2 (Skatanisti) Lautasarjakuva 1-2 (Skatanisti)
kassalla2 kassalla2
svarzeneggeri sarjakuva (itse tehty). -- (Sakolut, ma 28.6.2010) svarzeneggeri sarjakuva (itse tehty). -- (Sakolut, ma 28.6.2010)
Vihainen isä 1-5 (garlbarks) Vihainen isä 1-5 (garlbarks)
Henrika. Henrika.
Tuukka Virtaperko -kokoelma 7 Tuukka Virtaperko -kokoelma 7
 905 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.21 MB, 1 tiedosto
30.03.2018 04:33:34
[ + 3 | ]

Problem?

[9776] [630343.jpg] [1.21 MB] [824x2384] [] []
630343.jpg

coolface

 · 

trollface

(28)  · 

naurunappula

(682)
30.03.2018 22:25:55
#42745 [+-] Piilota Suosittele

Voi sitä RR(RunkkuRinkiä), tietyt modet hylkää jonkun lähettämän hyvän median, lähettää seur.päivänä saman median itse ja tarkastavat/hyväksyvät oman mediansa. Ellen väärin muista niin Nirmo mode yritti omia @Monskuu aka Doofy:n lähettämiä (monskun taidetta) medioita?

30.03.2018 23:50:48
#42758 [+-] Piilota Suosittele

>>42745
Mun teoksia on lähetetty sinne monesti uudestaan tai ilman mun lupaa mm. nappulasta kopioimalla. Tällä hetkellä olen ilmoittanut julkisesti sinne että teoksiani ei saa kyseisellä sivustolla enää julkaista ollenkaan (ei uusia eikä vanhoja). Haluan boikotoida tarkoituksella sivustoa ja sen moderointia mikä mielestäni on mennyt mahdottomuuksiin, mm. sensuurinsa takia. Enää ei saisi lähettää mediaa joka pahoittaa kenenkään mieltä, siinä ei saisi olla alastomuutta eikä minkäälaista mielipidettä. Sitten päästetään läpi jotain fb liibalaaba juttua. :D En aio sensuroida tekeleitäni sen takia että ne hyväksytään RR:ään. Mieluummin pidän ne täällä.

13.12.2018 23:58:30
#132325 [+-] Piilota Suosittele

>>42665
Vähän väliä näkee jotain medioita täällä joille vain NN-runkkari-kuppikunta nauraa.
Selasin aikoinaan RR, kunnes huomiohuorat (=naiset) ja modet sekä sensurointi pilasi koko paskan. Sen jälkeen olen ollut koditon, kunnes luolasto ilmestyi ! Toivottovasti tää ei ny oo vaan NN-homoja varten. Monskuun huomiohuorailua en ainakaan kaipaa.

[ 6 viestiä | ]